کد خبر: 148115
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

داماد ترامپ: پیشرفت‌های مهمی در متحد کردن منطقه علیه ایران داشته‌ایم

داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی صهیونیستی گفت که ترامپ پیشرفت‌های مهمی در متحد کردن منطقه علیه ایران داشته است.

داماد ترامپ: پیشرفت‌های مهمی در متحد کردن منطقه علیه ایران داشته‌ایم
کد خبر: 148115
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| «جرد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در اجلاس صهیونیستی «سابان» به تکرار ادعاهای بی‌پایه و اثبات‌نشده علیه ایران پرداخت.

وی گفت: «در منطقه مسائل مختلفی وجود دارند که برای مردم، بسیار نگران‌کننده‌اند، مثلاً ایران و بلندپروازی‌های هسته‌ای آنها و رفتارهای پرهزینه آنها در منطقه.» کوشنر مدعی شد که ترامپ در تلاش است در منطقه ثبات ایجاد کند.

کوشنر در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سوالی درباره دلیل اینکه چرا ترامپ اولین سفر خارجی‌اش را عربستان سعودی قرار داده، گفت قصد رئیس‌جمهور آمریکا این بوده که مشکلات مربوط به دنیا را با همراهی کشورهای دیگر حل کند. او گفت: «مسئله ما این است که همه را در برابر تجاوزگری‌های ایران متحد کنیم.»

کوشنر در پاسخ به این سوال که دولت ترامپ تا چه اندازه در هدف متحد کردن کشورها علیه ایران موفق بوده گفت: «به نظرم پیشرفت‌های مهمی در این حوزه کردیم. اگر یک سال قبل از روی کار آمدن ما را در نظر بگیرید، بسیاری از این کشورها احساس می‌کردند ایران جسور شده و رفتارهایش کنترل نمی‌شود، اما آن کشورها اکنون از رهبری آمریکا استقبال می‌کنند.»

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها