شبکه خبری فرانس ۲۴ خبر می دهد؛

گوگل 10 هزار نفر را مامور حذف محتوای خشونت‌بار از یوتیوب کرد

اخیرا محتویاتی تند در پلت‌فرم یوتیوب منتشر شد که واکنش‌هایی را در پی داشت تا گوگل مجبور شود 10 هزار نفر را مامور حذف محتوای خشونت‌بار از یوتیوب کند.

گوگل 10 هزار نفر را مامور حذف محتوای خشونت‌بار از یوتیوب کرد
کد خبر: 148261
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| الهه شهبازی- اخیرا محتویاتی تند در پلت‌فرم یوتیوب منتشر شد که واکنش‌هایی را در پی داشت.
مدیر اجرایی وب‌سایت‌های ویدئویی ، روز سه شنبه به روزنامه بریتانیایی دیلی تلگراف گفت :گوگل باید ۱۰ هزار نفر از کارکنان را برای شناسایی محتوای تند و افراطی در پلت فرم یوتیوب خود، به کار گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از شبکه خبری فرانس۲۴، سوزان وویچیتسکی، مدیر عامل یوتیوب اعتراف کرد که افراد مشکل‌ساز ازاین وب‌سایت برای گمراه کردن و آزار و اذیت و حتی آسیب رساندن استفاده کرده بودند.

در حالی که یوتیوب هفته پیش ۱۵۰ هزار ویدئو از کودکان را بعد از کامنت های غیراخلاقی بازدیدکنندگان پاک کرد، ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، فشاری بر غول های اینترنتی آورده است تا محتواهای تندرو و افراطی در فضای مجازی را شناسایی و از بین ببرند.

در ادامه وویچیتسکی مدعی شد که کمپانی تکنولوژی هوشمند را برای شناسایی ویدئوهای افراطی و تند ارتقا داده بود، و این تکنولوژی همچنین برای شناسایی عواملی که امنیت کودکان را به خطر می اندازد می توانست استفاده شود.

او در ادامه می گوید: ما در حال ارتقا تیم و به کارگیری بیش از ۱۰ هزار نفر از کارمندان به منظور تشخیص محتویاتی که ممکن است قوانین ما را نقض کنند، هستیم.

اقدام هفته پیش به دنبال گزارش یک روزنامه بریتانیایی اتفاق افتاد که استفاده یک برند مشهور از کودکان و نوجوانان برای تبلیغات، موجب جلب توجه و نظرات پدوفیل ها شده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها