کد خبر: 148379
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

سایت‌های شهرداری و استانداری تبریز به دلیل کندن آسفالت از دسترس خارج شدند

گفته می‌شود سایت‌های شهرداری و استانداری تبریز به علت کندن کف آسفالت زیرزمین و ورد آب دچار آسیب شده و از دسترس خارج شده‌اند.

سایت‌های شهرداری و استانداری تبریز به دلیل کندن آسفالت از دسترس خارج شدند
کد خبر: 148379
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۵ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین | از قرار معلوم سرورهای سایت‌های شهرداری و استانداری تبریز که در زیرزمین عمارت شهرداری تبریز قرار داشت، به علت کندن کف آسفالت زیرزمین و ورد آب دچار آسیب شده و به همین دلیل سایت‌های مرتبط با این سرورها از دسترس خارج شده‌اند.

ایرج شهین باهر (شهردار تبریز) ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این اتفاق گفت: مشکل فنی کوچکی پیش آمده که به زودی برطرف خواهد شد.

آهنگری (روابط عمومی استانداری تبریز) نیز ضمن بی‌اطلاعی از این خبر گفت: این موضوع به بخش آی‌تی مربوط می‌شود و باید با آنجا تماس گرفت.

همچنین عالی (مدیر بخش آی‌تی استانداری) از ورود آب به زیرزمین عمارت شهرداری تبریز و از بین رفتن سرورها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: به ما اطلاع داده‌اند که این سرورها مشکل فنی کوچکی دارند که برطرف می‌شود. از آنجا که سرورها در عمارت شهرداری بوده‌اند، باید خبر از بین رفتن آن‌ها یا ورود آب به زیرزمین عمارت را از خود شهرداری بپرسید.

درنهایت احمد فیضی (مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تبریز) خبر ورود آب به محل سرورها را تایید کرد و گفت: مشکلی پیش نیامد. به سرعت متوجه شدیم و سرورها را خاموش کردیم و نگذاشتیم اطلاعات و داده‌ها از بین برود.

مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تبریز افزود: هیچ خسارتی به سرورها وارد نشده است و به زودی سایت‌ها دوباره در دسترس خواهند بود.


منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها