در بیانیه جوانان اصلاح‌طلب مشهد تاکید شد

تکذیب دعوت از احمدی‌نژاد برای سفر به خراسان رضوی

اصلاح‌طلبان خراسان رضوی، دعوت از احمدی‌نژاد برای سفر به این استان را تکذیب کردند.

تکذیب دعوت از احمدی‌نژاد برای سفر به خراسان رضوی
کد خبر: 148381
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| پیش از سفر محمود احمدی‌نژاد به خراسان رضوی، اطلاعیه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در ادعایی عجیب «جمعی از اصلاح طلبان خراسان بزرگ» به عنوان مدعونین احمدی نژاد معرفی شده بودند.

با این حال بلافاصله گروه‌ها و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب مشهد این دعوت نامه را تکذیب کردند.

در بیانیه جوانان اصلاح‌طلب مشهد آمده است: جریان ورشکسته احمدی‌نژادیزم که این روزها از برای حیات دوباره خود درقدرت، دست به هر ریسمان پوسیده‌ای می‌آویزد؛ در تداوم روند بی‌اخلاقی‌های ویژه خود این بار با جعل فاحش نام جریان ریشه‌دار اصلاح‌طلبی خراسان را دستاویز دعوت از مردم مشهد جهت عقده‌گشایی‌های خود قرار داده است.

رفتاری کودکانه و مضحک که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز دیده شد و تنها اسباب مطایبه و خنده مردم را فراهم آورد.

بدین وسیله اعلام می‌داریم برهمگان پر واضح و مبرهن است که جریان اصلاح‌طلبی هیچ گونه سنخیتی با شخص آقای محمود احمدی‌نژاد و حامیانش نداشته و ندارد.

گفتمانی که آبرو و اعتبارش را از خط درخشان آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادمردان راست قامت و ایستادگی بر سر منافع ملی گرفته است، هیچ زمانی سرمایه اجتماعی‌اش را بر سر بازاره مکاره سیاست آن هم برای جماعتی که امروز نقاب اپوزیسیون زده‌اند چوب حراج نخواهد زد.

جریان اصلاح‌طلبی؛ گفتمان، مشی و ادبیات خود را دارد و مبارزه قانونی و مدنی با فساد سیستماتیک و مفسدان اقتصادی را یکی از اصول بنیادین و بلامنارع خود می‌داند و از این رو هیچ‌گونه ملاحظه و مداهنه با افرادی که به نام عدالت و مهرورزی کشور و نظام را در دهه گذشته دچار بحران‌های متعدد سیاسی اقتصادی و اجتماعی کردند، ندارد.

در پایان نیز هشدار می‌دهیم که این جماعت ورشکسته سیاسی مطامع خود را از کانال و راه‌های خودشان دنبال کنند و دست از دامان جریان اصلاح‌طلبی بکشند. إنّ الله بصیرٌ بالعباد

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها