کد خبر: 148744
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

خبرهای سیاسی یکشنبه

حاشیه‌های لایحه بودجه 97 و دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس

امروز 18 آذرماه رئیس جمهوری با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 97 را تقدیم نمایندگان کرد اما انتشار جزئیات این لایحه واکنش های مختلف افکار عمومی را بر انگیخت.

حاشیه‌های لایحه بودجه 97 و دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس
کد خبر: 148744
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در صحن علنی امروز مجلس با تاکید بر اینکه وحدت نیاز امروز کشور است، گفت که باید با حل اختلافات درچارچوب عدالت حرکت کنیم لذا باید گروهی جمع شده و اختلافات داخلی را حل کنند.

سید‌ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با اشاره به ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در صحت تصمیم خود برای ورود به انتخابات ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد هم پشیمان نیستم.

رییس جمهور در دیدار «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلستان، با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوستانه و متوازن ایران و انگلیس در راستای تأمین و تضمین منافع مشترک، گفت: مناسبات دو کشور باوجود فضای پس از برجام متناسب با ظرفیت‌های همکاری نبوده و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در روابط و همکاری‌های فیمابین، تلاش بیشتری انجام شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

علیرضا کریمی درخصوص این دیدار اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز توانستم از نزدیک با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کنم و مورد تفقد ایشان قرار بگیرم. از توجه ایشان تشکر می‌کنم.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها