میرزایی نیکو در گفت وگو با اعتمادآنلاین:

تندروها با گفت‌وگو کنار نمی‌آیند/ عقلای قوم به دنبال صحبت با یکدیگر هستند/ بستر گفت‌وگو میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در کشور وجود دارد/ خاتمی و عارف برای گفت‌وگو با اصولگرایان پیش‌قدم شوند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس اظهارداشت: بستر گفت و گو میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در حال حاضر در کشور وجود دارد و عقلای قوم به دنبال صحبت با یکدیگر هستند.

تندروها با گفت‌وگو کنار نمی‌آیند/ عقلای قوم به دنبال صحبت با یکدیگر هستند/ بستر گفت‌وگو میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در کشور وجود دارد/ خاتمی و عارف برای گفت‌وگو با اصولگرایان پیش‌قدم شوند
کد خبر: 149224
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| شیرین جمشیدیان- قاسم میرزایی نیکو نماینده مجلس و عضو فراکسیون امید در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین در خصوص گفت و گوی اصلاح طلبان و اصولگرایان، می‌گوید: تنها اصولگرایان به دنبال گفت و گو با اصلاح طلبان نیستند و بر عکس آن نیز صادق است. مشکلات کشور به حدی رسیده و عیان شده که این مسئله ضرورت دارد.

وی ادامه می‌دهد: زمانی احمدی نژاد برای اصولگرایان اسوه بود و قداستی داشت اما در حال حاضر شاهد هستند که احمدی نژاد یک معضل شده است. بنابراین اصولگرایان برای اینکه بتوانند این مسایل، فساد، آسیب های اجتماعی و چالش هایی که رهبر انقلاب و سایرین نیز به آن اشاره داشتند را حل کنند؛ تصمیم گرفتند عقلای قوم (دو جریان سیاسی) بنشینند و با یکدیگر صحبت کنند.

این نماینده مجلس تاکید می‌کند: البته به نظر می رسد که تندروها هیچ زمانی با گفت و گو کنار نمی آیند اما کسانی که دغدغه دارند و مشکلات مملکت را واقعی می بینند به دنبال این هستند که دور هم جمع شوند.

میرزایی نیکو معتقد است که بستر گفت‌وگو میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در حال حاضر در کشور وجود دارد؛ او می‌گوید آقای خاتمی و آقای عارف از سوی جریان اصلاحات می توانند برای گفت‌وگو با اصولگرایان پیش گام شوند.

وی در خصوص اینکه با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای رییس دولت اصلاحات او می تواند در زمینه گفت وگوی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان پیش گام شود؟ می‌گوید: آقای خاتمی جلساتی را برگزار می کند و اینگونه نیست که حق حیات نداشته باشد و اقداماتی را نیز انجام می دهند. ایشان ممنوع تصویر است و آن حکم سه ماهه نیز گذشت.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه گفت و گو میان اصلاح طلبان و اصولگرایان برای رفع تنش های موجود در کشور بسیار تاثیر گذار است، تاکید می‌کند: مهمترین نتیجه گفت و گوی ملی این است که همه مشترکات بجای مسایل تنش زا می تواند به موضوع اصلی تبدیل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها