کد خبر: 149541
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفت‌گو با اعتمادآنلاین دلایل کلیدخوردن طرح سوال از رییس جمهور را مطرح کرد

نحوه تزریق ارز در بازار مشخص نیست/ دولت باید شفاف‌سازی کند/ طرح سوال از رئیس‌جمهور 84 امضا دارد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: مجلس در جریان چگونگی تزریق ارز در بازار نیست لذا دولت باید در این زمینه شفاف سازی کند.

نحوه تزریق ارز در بازار مشخص نیست/ دولت باید شفاف‌سازی کند/ طرح سوال از رئیس‌جمهور 84 امضا دارد
کد خبر: 149541
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی نماینده تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با بیان اینکه طرح سوال از رییس جمهور در خصوص شفاف‌سازی میزان و چگونگی تزریق ارز به بازار 84 امضا دارد، گفت: دولت برای تنظیم بازار، ارز تزریق می کند اما چگونگی آن مشخص نیست.

وی تاکید کرد: ما می خواهیم بدانیم که این ارز چقدر است؟ چند میلیون دلار و یا چند هزار میلیارد است؟ باید عددش مشخص باشد. مطلب دیگر این است که ارزی که به بازار تزریق می شود با چه قیمتی به بازارا تزریق می شود و نحوه تزریق به چه شکل است؟ یعنی به صرافی ها می دهند و یا افراد خاصی این تزریق را انجام می دهند؟

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: باید قیمت ارز تزریق شده نیز مشخص شود که به چه قیمتی است کمتر از 4 هزار تومان است یا بالاتر از آن، لذا دولت باید این موارد را مشخص کند.

نعمتی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا تخلفی در خصوص تزریق ارز انجام شده یا نیاز به شفاف سازی وجود دارد؟ اظهارداشت: تخلف نیست اما نیاز است که دولت در این خصوص شفاف سازی کند. مجلس در جریان نیست که چقدر ارز و با چه قیمتی و توسط چه کسی به بازار تزریق می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها