ثبت رکوردی تازه در تئاتر برادوی/ نمایش‌های چند میلیون دلاری روی صحنه

در یک هفته میان کریسمس و روز نخست سال نوی میلادی رکوردی تازه در تاریخ بلیت‌فروشی تئاترهای برادوی رقم خورد.

ثبت رکوردی تازه در تئاتر برادوی/ نمایش‌های چند میلیون دلاری روی صحنه
کد خبر: 151663
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| پررونق‌ترین هفته در گیشه برادوی از روز کریسمس آغاز می‌شود و تا نخستین روز سال نوی میلادی ادامه دارد. در این هفته تماشاگران بیش از ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای تماشای نمایش‌های روی صحنه برادوی پول پرداختند که رکوردی تازه در تاریخ برادوی محسوب می‌شود.

در این میان ۱۹ نمایش تمام شب‌ها در سالن پر روی صحنه رفتند و ۱۰ نمایش از مرز فروش ۲ میلیون دلار عبور کردند. همانگونه که پیش‌بینی می‌شد نمایش «همیلتون» بار دیگر رکوردشکن شد و در ۸ اجرا بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به دست آورد. میانگین قیمت فروش بلیت‌ نمایش «همیلتون» ۳۵۸ دلار بود.

از نمایش‌های موفق این هفته می‌توان به موزیکال «گربه‌ها» اشاره کرد که در ۹ اجرا بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بلیت فروخت.

یکی از جذابیت‌های برادوی برای توریست‌ها نمایش‌هایی است که برای مدتی طولانی در این مکان روی صحنه می‌روند. یکی از آن‌ها نمایش «شیکاگو» است که از ۲۱ سال پیش در برادوی روی صحنه می‌رود و در هفته پایانی سال در ۹ اجرا بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بلیت فروخت.

در این میان دو نمایش پرهزینه دیزنی نیز با جذب خانواده‌ها به سالن‌های تئاتر فروش قدرتمندی داشت. «شیر شاه» و «علاءالدین» به ترتیب به فروش ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری دست یافتند.

افزایش قیمت بلیت‌ها، حضور چهره‌های سرشناسی مانند بروس اسپرینگستین و بت میدلر و هجوم توریست‌ها به نیویورک از عوامل موثر در رکوردشکنی برادوی هستند. در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۱ میلیون نفر از نیویورک بازدید کردند.

در سال ۲۰۱۸ نمایش‌های پرطرفداری مانند «هری پاتر و فرزند نفرین شده»، «دختران بدجنس» و «منجمد» در برادوی روی صحنه خواهند رفت.

منبع: خبرآنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها