آخر هفته با تلویزیون؛ از «آشوب» کوروساوا تا «بادیگارد» حاتمی‌کیا

در تعطیلات آخر هفته، 23 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌روند. 9 فیلم ایرانی ، 12 اثر خارجی و 2 انیمیشن در جدول پخش‌ پنجشنبه و جمعه قرار گرفته‌اند.

آخر هفته با تلویزیون؛ از «آشوب» کوروساوا تا «بادیگارد» حاتمی‌کیا
کد خبر: 152974
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| این هفته از میان آثار خارجی، «آشوب» ساخته آکیرا کوروساوا و «روزهای تندر» به کارگردانی تونی اسکات از فیلم‌های شناخته شده سینمای جهان هستند. فیلم تونی اسکات با بازی نیکول کیدمن و تام کروز که در سال 1990 میلادی ساخته شده، مربوط به زمانی است که این دو بازیگر تازه با هم ازدواج کرده بودند. «پدرخوانده» اثر ماندگار فرانسیس فورد کاپولا هم از دیگر آثار قابل توجه این هفته است که امروز از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان به سینمای اکشن و حادثه‌ای هم می‌توانند روز جمعه، «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا را با بازی پرویز پرستویی از شبکه افق تماشا کنند. پرستویی برای بازی در این فیلم از سی چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین فیلم سینمایی «دلبری» با بازی هنگامه قاضیانی و عباس غزالی نیز از دیگر آثار ایرانی این هفته است.

شبکه یک سیما
فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی آکیرا کوروساوا، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «خاطرات دوردست» به کارگردانی سم گاربارسکی، نیز جمعه 22 دی‌ماه ساعت 15:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما
فیلم تلویزیونی «یه اتفاق ساده» به کارگردانی سید حسن حسینی و مجید عکاف‌زاده، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» به کارگردانی علی بهادر، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «جعبه گنج» به کارگردانی آندریو ویست، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «مورد ناشناخته» به کارگردانی فلیکس فالک، هم جمعه 22 دی‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما
فیلم سینمایی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «یاغی» به کارگردانی رونیه اسکرولا، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «پسر ارشد من» به کارگردانی سعید اسدی، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. داستان این فیلم در مورد پیرمردی است که در سن 70 سالگی تصمیم می‌گیرد ازدواج کند. او با پستچی محل دوست است. بنابراین برای یافتن یک همسر مناسب از مشورت و نظر او کمک می‌گیرد. چرا که پستچی با همه همسایه‌ها و خانواده‌های دور و اطراف آشناست. اما پیرمرد یک شرط دارد و آن اینکه زن مورد نظر باید دارای یک فرزند پسر از ازدواج قبلی خود باشد و دلیل او برای چنین درخواستی نیاز به داشتن یک خانواده و فرزندی است که بتواند پشت گرمی و عصای دست او باشد! رضا بابک، سیروس ابراهیم‌زاده و مریم امیرجلالی در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی میشائیل گراندج، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 30: 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی‌اشکذری، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «بیداری در کما» به کارگردانی رایان اسمیت، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

شبکه پنج سیما
فیلم سینمایی «جنون سرعت» به کارگردانی تونی اسکات، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ماجراهای هاکل برفین» به کارگردانی هرمین هانتگبارس، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 8 از شبکه پنج پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «داستان جک» به کارگردانی تری میلز، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شب بی‌خوابی» به کارگردانی فردریک جاردین، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 20:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «کبوتر با کبوتر» به کارگردانی علی خزاعی‌فر، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «جاده» به کارگردانی مجید اسماعیلی‌پارسا، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 12:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

شبکه کودک
انیمیشن سینمایی «دنیای وحش» به کارگردانی استیون ویلیامز، پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 13:10 از شبکه کودک پخش می‌شود.

انیمیشن سینمایی «کارآگاهان کوچک» به کارگردانی یاشاچیرو یاماماتو و کوبان شیزونو، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 13:36 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

شبکه افق
فیلم سینمایی «پایان بازی« به کارگردانی اندی چنگ، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.
فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 22 دی‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. موضوع فیلم درباره‌ بادیگاردی است به‌نام حیدر؛ که وظیفه‌ حفاظت از مسوولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند. در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا، «گورو» به کارگردانی مانی راتنام و «دستبرد» به کارگردانی دیوید ممت پنجشنبه 21 دی‌ماه ساعت 11، 17، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یو، «سرقت در 60 ثانیه» به کارگردانی دامینیک سینا، «سفر سی قدمی» به کارگردانی لاس هالستورم و «هیئت منصفه فراری» به کارگردانی گاری فلیدر جمعه 22 دی‌ماه ساعت 11، 15 ، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

منبع: هنرآنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها