کد خبر: 153194
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

امام جمعه موقت اصفهان از اظهارات امام جمعه موقت تهران دفاع کرد:

آقای صدیقی حرف بی‌ربطی نزده است/ اگر کسی عده‌ای خاص را که آشوب کردند خس و خاشاک بخواند اشکال دارد؟/ آقا هم چیزی شبیه همین گفتند اما به تعبیری دیگر

در حالی که عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما به اظهارت امام جمعه موقت تهران که معترضان را «آشغال» خوانده، واکنش نشان داده و اینگونه اظهارات را هزینه‌ساز برای کشور دانسته اما محمدتقی رهبری، امام جمعه موقت اصفهان می‌گوید حرف هایی که کاظم صدیقی زده بی‌ربط نیست.

آقای صدیقی حرف بی‌ربطی نزده است/ اگر کسی عده‌ای خاص را که آشوب کردند خس و خاشاک بخواند اشکال دارد؟/ آقا هم چیزی شبیه همین گفتند اما به تعبیری دیگر
کد خبر: 153194
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| در حالی که عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما به اظهارت امام جمعه موقت تهران که معترضان را «آشغال» خوانده، واکنش نشان داده و اینگونه اظهارات را هزینه ساز برای کشور دانسته اما محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان می گوید حرف هایی که کاظم صدیقی زده بی ربط نیست.

او در گفتگو با اعتمادآنلاین گفت: «اولا من عین صحبت های آقای صدیقی را نشنیدم و تا زمانی که آن را نشنوم حرفی که بزنم بدون اطلاع است اما اگر هم ایشان چنین صحبتی کرده باشند منظورشان با آشوب گران بوده است.»

رهبر با بیان اینکه «آقای صدیقی منظورشان این است که عده ای می خواستند آشوب کنند اما مردم با حضور خودشان عوامل آشوب را جمع کردند» تصریح کرد: عوامل آشوب آنهایی بودند که ماشین را رها کردند، مردم را کشتند، اموال عمومی را تخریب کردند و پرچم را آتش زدند. ما نباید فوری موضوعاتی که معلوم است گوینده منظورش چیست را تحریف کنیم. منظور آقای صدیقی این است عده ای آمدند بین مردم آشوب کنند اما مردم آمدند آثار این عده خاص را بردند و شستند.

این فعال سیاسی با طرح این سوال که «آیا اگر کسی این عده خاص را خس و خاشاک بخواند اشکال دارد؟» اظهار کرد: «اینها مجرمند و به کشور خیانت کرده اند. عده ای اخلالگر آمدند داخل مردم و شرارت کردند اما حضور ملت بزرگ آثار این عده خاص را برد. اینکه ما به این عده ای خاص که خراب کردند و پرچم را آتش زدند بگوییم خس و خاشاک اشکالی دارد؟»
رهبر اضافه کرد: «دامن زدن یک جمله در خطبه لطفی ندارد. منظور ایشان این بوده که ملت با حضور خود عوامل بیگانه را که خس و خاشاکند می شوید. آقا هم یک چیزی شبیه همین را گفتند اما به تعبیری دیگر.»

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: «بنده به عنوان یک خطیب جمعه می دانم یکی مثل آقای صدیقی چیزی نمی گوید که اهانت به ملت باشد. این اهانت به اوباشگران و اخلالگران و کسانی است که شعار ضدنظام دادند که حرف بی ربطی هم نیست.»


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها