کد خبر: 153220
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم الکتریکی:

واردات کوله‌بری لامپ کم‌مصرف متوقف شد/ بازارهای صادراتی را در اختیار داریم

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریکی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با وضع تعرفه‌های مناسب، قاچاق در صنف ما پایین آمده است. در سال‌های گذشته لامپ های خارجی کم مصرف، توسط کولبری وارد کشور می‌شد.

واردات کوله‌بری لامپ کم‌مصرف متوقف شد/ بازارهای صادراتی را در اختیار داریم
کد خبر: 153220
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| حسین دوردیان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک در خصوص آخرین وضعیت اعضای این اتحادیه گفت: 1480 نفر عضو این اتحادیه هستند که مانند سایر اصناف درگیر رکود در بازار هستند. خصوصا آنکه بخشی از فعالیت ما ارتباط مستقیم با ساخت و ساز مسکن دارد و امروز با عدم رونق این بخش، فعالیت صنف ما به حداقل رسیده است.

حسین درودیان ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با وضع تعرفه‌های مناسب، قاچاق در صنف ما پایین آمده است. در سال‌های گذشته لامپ های خارجی کم مصرف، توسط کولبری وارد کشور می‌شد.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر تولیدات داخل نیز کیفیت خوبی دارند. به طوری که کارخانه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند جوابگوی نیاز بازار در شرایط عادی نیستند اما امروز که رکود وجود دارد به سمت بازارهای صادراتی همچون عراق رفته‌اند و در آنجا نیز به راحتی توانسته‌اند بازار خوبی پیدا کنند زیرا کیفیت کالای تولید شده ما به مراتب بهتر از کالای ترک است. به طور مثال کابل‌ها و کلید و پریز تولید ایران دارای استانداردهای جهانی است.

درودیان در خصوص رسیدگی به شکایات مطرح شده در اتحادیه از سوی مشتریان گفت: با توجه به اینکه کالاهایی که ما عرضه می کنیم بسیار حساس است از همان ابتدا تمام مراحل سالم بودن و بی نقص بودن کالا توسط مشتری و فروشنده چک می شود. ضمن آن که کالاهایی همچون آیفون تصویری نیز توسط نصاب تحویل داده می‌شود. پس میزان شکایت به حداقل می‌رسد. کما اینکه در سال جاری تاکنون ما شکایت آنچنانی نداشته‌ایم.

منبع: ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها