یک نماینده مجلس: اعتمادسازی باید توسط دستگاه‌های امنیتی انجام شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه صرف بازداشت یک فرد نمی‌توان او را مجرم دانست، اظهار کرد: اعتمادسازی و فرهنگ‌سازی باید توسط دستگاه های امنیتی انجام شود.

یک نماینده مجلس: اعتمادسازی باید توسط دستگاه‌های امنیتی انجام شود
کد خبر: 153234
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| ابوالفضل سروش در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه باید اعتمادسازی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با مردم انجام شود، گفت: وقتی تجمعی آن هم غیرقانونی اتفاق می‌افتد طبیعتا وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این است که نسبت به این مساله رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: این مسائل در شرایطی اتفاق می‌افتد که این تجمعات به آشوب کشیده شده و به مرحله اغتشاش می‌رسد، در این راستا عده‌ای که به این مساله دامن زده‌اند بازداشت می‌شوند اما مردم باید بتوانند تفاوت اعتراض مسالمت‌آمیز با اعتراض آشوبگرانه را تشخیص دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سطح آگاهی مردم باید در تشخیص اعتراضات از نوع مسالمت‌آمیز آن با نوع آشوبگرانه آن بالا برود، اظهار کرد: وقتی عده‌ای بازداشت می‌شوند نمی‌توان عنوان مجرمانه را به آنها تلقی کرد اما این وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که در بررسی‌های خود آن را تشخیص دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: بنابراین فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی باید توسط دستگاه‌های امنیتی انجام شود تا نگاهی که ممکن است به آنها وجود داشته باشد اصلاح و برطرف گردد البته شاید در درصد کمی از مردم این بی‌اعتمادی وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها