پیگیری روحانی برای حادثه نفتکش ایرانی و خبر نماینده تهران از کاهش تعداد بازداشتی حوادث اخیر کشور

فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین بر لزوم هماهنگی نیروی انتظامی و اطلاعات برای ارائه آمار دقیق بازداشتی‌های اخیر تأکید کرده و گفته که تعداد بازداشت‌ها در ناآرامی‌های اخیر رو به کاهش است. او همچنین اعلام کرده که قرار است خودکشی سینا قنبری از نیروی انتظامی پیگیری شود.

پیگیری روحانی برای حادثه نفتکش ایرانی و خبر نماینده تهران از کاهش تعداد بازداشتی حوادث اخیر کشور
کد خبر: 153412
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| حسن روحانی رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اخذ گزارش وی از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش سانچی تاکید کرد: تمام اقدامات و امکانات لازم برای اطلاع سریعتر از وضعیت و دسترسی به خدمه ایرانی نفتکش بسیج شود.

ناصر قوامی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در گفتگو با اعتمادآنلاین به اظهارات مطرح‌شده از برخی تریبون‌ها واکنش نشان داده و گفته که برخی افراد آتش‌بیار معرکه هستند. نباید با ادبیات نامناسب مردم را تحقیر کرد.

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» از برنامه اصولگرایان تندرو برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات خبر داده و گفته که
قهر مردم با صندوق‌های رأی تنها شانس رئیسی برای انتخابات 1400 است. زیباکلام همچنین تأکید کرده که اگر دولت روحانی از نظر اقتصادی موفق نشود شانس پوپولیست‌ها و تندروها بالا می‌رود.

محمدجواد فتحی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته که برای برخورد با برهم‌زنندگان مراسم رسمی نقص قانونی داریم. او اعلام کرده که طرح برخورد با برهم‌زنندگان مراسم رسمی هنوز در دستور کار کمیسیون قضایی قرار نگرفته است.

رحمان قهرمانپور کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره تصمیم جدید ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به برجام گفته که اگر قرار باشد خواسته‌های ترامپ از برجام عملی شود این توافق از حیز انتفاع ساقط می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال ۹۷ خبر داد.

سردار محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه امروز اعلام کرده که جای خواهران بسیجی در حوزه تئاتر و سینما خالی است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها