کد خبر: 153463
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

واکنش پژمان منتظری به جدایی از استقلال

پژمان منتظری از برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی گفت.

واکنش پژمان منتظری به جدایی از استقلال
کد خبر: 153463
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| پژمان منتظری پس از چند فصل دوری از استقلال، دوباره به این تیم بازگشت تا سال منتهی به جام جهانی را در تیم محبوبش باشد. او یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی آبی‌ها بود اما یک برخورد در تمرین باعث شد تا مدافع ملی‌پوش استقلال از ناحیه شانه دچار مصدومیت شود و دست خود را به تیغ جراحان بسپارد.

منتظری تا نیم‌فصل نتوانست برای استقلالی‌ها به میدان برود و رفته‌رفته خودش را به مرز آمادگی رساند. او در بازی برابر تراکتورسازی در ترکیب اصلی تیم شفر حضور داشت اما نیمکت نشینی‌اش در بازی برابر سایپا حرف و حدیث‌های زیادی به پا کرد.

منتظری نیمه دوم بازی برابر سایپا به میدان آمد و روی گل نارنجی‌پوش‌ها هم مقصر بود و همین موضوع باعث شد تا شایعه جدایی او از استقلال شنیده شود. گفته شد منتظری در فصل منتهی به جام جهانی تصمیم دارد از استقلال جدا شود و به تیمی برود که بتواند بازی کند. اما شفر فکر دیگر دارد. او اعتقاد زیادی به منتظری دارد و سطح او را فراتر از مدافعان دیگر تیمش می داند و تصمیم دارد به او فرصت دهد. منتظری خودش درباره شایعه جدایی‌اش و بازی نکردن در استقلال به خبرآنلاین گفت: «‌مدت‌ها مصدوم بودم و ترس از مصدومیت دوباره در من هنوز وجود دارد. یک ضربه کوچک دیگر باعث می‌شود جام جهانی را از دست بدهم. هدف من بازی در جام جهانی است و برای آن برنامه‌های زیادی دارم و همین موضوع از لحاظ فکری بسیار روی من تاثیر گذاشته است. می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان بروم تا دچار مصدومیت دوباره نشوم.»

منبع: خبرآنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها