کد خبر: 153520
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

تجمع اهالی ژیمناستیک مقابل وزارت ورزش در اعتراض به رئیس فدراسیون

پیشکسوتان، قهرمانان اسبق و مسئولان پیشین فدراسیون ژیمناستیک امروز به نشانه اعتراض مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.

تجمع اهالی ژیمناستیک مقابل وزارت ورزش در اعتراض به رئیس فدراسیون
کد خبر: 153520
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| چندین تن از قهرمانان اسبق، پیشکسوتان و مسئولان پیشین فدراسیون ژیمناستیک امروز یکشنبه برای اعتراض به عملکرد فدراسیون ژیمناستیک و زهرا اینچه درگاهی رییس جدید فدراسیون مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند و از وزیر ورزش خواستند تا فکری اساسی برای این رشته بکند.

زهرا اینچه درگاهی 19 تیر 96 به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد و بعد از این که کار خود را در فدراسیون ژیمناستیک آغاز کرد. او در یک اقدام عجیب تمامی اعضای فدراسیون ژیمناستیک را کنار گذاشت و با یک نامه دو خطی از دبیر فدراسیون گرفته تا مستخدم را کنار گذاشت و آنها را برای تسویه حساب به امور اداری فدراسیون ارجاع داد.

اکنون بعد از 6 ماه که از زمان ریاست درگاهی می‌گذرد، پیشکسوتان و قهرمانان سابق، داوران، مدرسان، مربیان و ورزشکارانی همچون محمد آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک هنری، اسماعیل خرسندل مربی سابق بدنسازی تیم ملی، جمیله سروری تنها بانوی المپیکی ژیمناستیک و نایب رییس پیشین فدراسیون، اسماعیل آقایی رئیس سابق کمیته امور استان‌های فدراسیون ژیمناستیک و رئیس سابق انجمن ژیمناستیک مدارس کشور، ژاله تقوایی داور ژیمناستیک، خانم‌ها آذری و فتحی، عباس زاهد، حسین بیداریان مدیر سابق خانه ژیمناستیک، علی نصیری رییس سابق کمیته ایروبیک ژیمناستیک، آزاده نقدی ژیمناستیک کار پیشین تیم ملی، شیما یونسی ناظر پیشین فدراسیون ژیمناستیک ، امیر دانیاری مربی ژیمناستیک، شقایق پاک روان قهرمان ژیمناستیک، ملیحه رضایی و‌... جلوی درب وزارت ورزش جمع شدند.

محمد آذرپی و اسماعیل خرسندل علت این اعتراضات را عملکرد رییس فدراسیون عنوان کردند و از وزارت ورزش می‌خواهند که جواب قاطعی بدهد و تکلیف را مشخص کند.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها