کد خبر: 153544
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» خبر اخراج یک دانشجوی دانشگاه آزاد را پیگیری کرد:

روابط عمومی دانشگاه آزاد بندرعباس: نمی‌توانیم صحت خبر اخراج دانشجوی این واحد را تأیید کنیم/ دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس: قلندری‌نژاد اخراج شده است

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس درباره اخراج یکی از دانشجویان این دانشگاه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: ما در جریان این موضوع نیستیم و پیگیر صحت این خبر هستیم ولی حداقل از طرف دانشگاه نبوده است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد بندرعباس: نمی‌توانیم صحت خبر اخراج دانشجوی این واحد را تأیید کنیم/ دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس: قلندری‌نژاد اخراج شده است
کد خبر: 153544
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بحرینی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت وگو با اعتمادآنلاین درباره اخراج یکی از دانشجویان این واحد اعلام کرد: هنوز اطلاع دقیقی از صحت این موضوع نداریم. خبری در فضای مجازی در این باره منتشر شده است ولی ما نمی توانیم این موضوع را رد و یا تأیید کنیم.

بحرینی با تأیید اینکه «زهرا قلندری نژاد» دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد واحد بندرعباس است، افزود: وقتی خبر اخراج او را در فضای مجازی دیدم پیگیر شدم ولی حتی حراست دانشگاه و رئیس واحد هم در جریان قضیه نبود.

روابط عمومی این دانشگاه در پاسخ به این سوال که آیا این دانشجو در دانشگاه حاضر می شود یا نه گفت: الان فصل امتحانات است و من هم موفق نشدم او را بینم که صحت موضوع را جویا شوم ولی ما پیگیر هستیم که ببینم این موضوع صحت دارد یا خیر.

به گزارش اعتمادآنلاین خبری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که زهرا قلندری نژاد، در ایام امتحانات از دانشگاه آزاد واحد بندرعباس اخراج شده است.

همزمان با اظهارات این مسئول دانشگاهی یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اعلام کرد که یکی از دانشجویان این واحد دانشگاه آزاد اسلامی اخیرا به دلایل نامعلومی اخراج شده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد که نخواست نامش فاش شود در گفت وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین اعلام کرد: قلندری نژاد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این واحد آموزشی است که بعد از اخراج از سوی دانشگاه، از طریق مسئولان واحد بندرعباس از جمله حراست دانشگاه جویای علت اخراجش شده ولی تاکنون جواب مشخصی نگرفته است.

این در حالی است که مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد بندرعباس در گفت وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرده که مسئولین این واحد آموزشی از صحت این خبر بی‌اطلاع هستند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها