کد خبر: 154420
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

زنگنه مطرح کرد: اختلاس‌گر میلیاردی اکتشافات وزارت نفت کیست؟/ میزان اختلاس تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد است

وزیر نفت، توضیحاتی پیرامون اختلاس در بخش اکتشافات وزارت نفت ارائه کرد.

زنگنه مطرح کرد: اختلاس‌گر میلیاردی اکتشافات وزارت نفت کیست؟/ میزان اختلاس تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد است
کد خبر: 154420
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| بیژن نامدار زنگنه در گفت وگویی، درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاس میلیاردی یکی کارکنان وزارت نفت، گفت: این فرد یکی از کارمندان بخش اکتشاف بوده که تخلف کرده است و خود کارکنان بخش اکتشافات این تخلف را کشف کرده اند.

مقامات قضایی از طریق اینترپل پیگیر هستند که این فرد را به کشور بازگردانند
وزیر نفت، با اشاره به اینکه این فرد به مقام معرفی شده است، افزود: مقامات قضایی با جدیت این موضوع را دنبال می کنند و این فرد در حال حاضر به خارج از کشور فرار کرده و مقامات قضایی از طریق اینترپل پیگیر هستند که این فرد را به کشور بازگردانند و بررسی کنند که اگر این فرد همدستی دارد با آن برخورد کنند.

یک نفر از مدیران بخش اکتشاف به هیئت تخلفات معرفی شد
وی با بیان اینکه بنده به دلیل قصور و نه اینکه کسی تقصیر داشته است چند نفر از مسئولان را در اکتشاف از پست هایشان برکنار کرده ام، ادامه داد: برا این اساس یک نفر را به هیئت تخلفات معرفی کرده ام و ممکن است چند نفر دیگر را به دلیل قصور و اهمال در انجام وظیفه به هیئت تخلفات اداری وزارت نفت معرفی کنم و این غیر از اقداماتی است که دستگاه قضاء انجام می دهد.

وزیر نفت درباره میزان تخلف این فرد، تصریح کرد: تا اینجا میزان اختلاس این فرد حدود 100 میلیارد تومان اعلام شده که امیدواریم این رقم زودتر بازگردد.

منبع: خانه ملت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها