کد خبر: 154516
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

ویژه//

مراسم بزرگداشت ربع قرن تلاش و سرآمدی شرکت فولاد مبارکه

آئین بزرگداشت «ربع قرن تلاش و سرآمدی شرکت فولاد مبارکه» همزمان با بیست و پنجمین سالروز افتتاح این شرکت در محل سالن نگین نقش جهان سپاهان شهر اصفهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت ربع قرن تلاش و سرآمدی شرکت فولاد مبارکه
کد خبر: 154516
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| این آئین بزرگداشت با هدف قدردانی و ارج نهادن تلاش‌های بی‌شائبه فولاد مردان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو، استاندار اصفهان، جمعی از نمایندگان مردم استان و شهرستان های کشور در مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، رئیس و جمعی از روسای انجمن های تخصصی خانه صنعت و معدن استان اصفهان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه فولاد مبارکه از دوره ساخت تا کنون، گشایش یافت.

دکتر بهرام سبحانی- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان- در این آیین بزرگداشت گفت: فولاد مبارکه مولود انقلاب اسلامی، امروز به یک سازمان دانشی جهان تراز تبدیل شده است.

وی افزود: فولاد مردان مبارکه در بیست و پنجمین سالروز افتتاح، موفق به تولید محصول ارزش آفرین، با بالاترین ضریب سودآوری و کیفیت، همگام با دستیابی به بازارهای جدید صادراتی و تکمیل زنجیره تولید شده است.

سبحانی در ادامه تصریح کرد: همه افتخارات کسب شده در فولاد مبارکه را به مردم شریف ایران اسلامی تقدیم می کنیم.



دکتر مهدی کرباسیان- رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت- در آئین بزرگداشت «ربع قرن تلاش و سرآمدی شرکت فولاد مبارکه» تصریح کرد: فولاد مبارکه اصفهان صنعت و اشتغال‌زایی را در کشور متحول کرده است.

معاون وزیر صنعت ،‌ معدن و تجارت با اشاره به اینکه صادرات فولاد مبارکه بدون برنامه ریزی در سال 91 به 500 هزار تن هم نمی‌رسید گفت: این شرکت امسال به تولید 8 میلیون تن فولاد رسیده ‌است.

مهدی کرباسیان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی استان اصفهان با مشکل برنامه‌ریزی مواجه اند اضافه کرد: دیگر واحدهای صنعتی نیز باید این نوع برنامه ریزی را الگو کنند.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: درباره فولاد مبارکه بحث آب مسأله اساسی است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز طرح‌های صرفه‌جویی مصرف آب و انرژی در شرکت فولاد مبارکه تاکنون به خوبی محقق شده است.

دکتر محسن مهرعلیزاده- استاندار اصفهان- در مراسم ۲۵امین سالروز افتتاح فولاد مبارکه گفت: با دانش و تجربه ای که امروز در فولاد مبارکه نهادینه شده است ما خواهیم توانست به موفقیت‌های بیشتری در سطح کشور دست یابیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه، مصرف آب مورد نیازش را به یک چهارم کاهش داده گفت: هرچند این کارقابل ستایش است اما باید استفاده این شرکت از آب تازه، به صفر برسد.

مهر علیزاده با تاکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه ملزم به استفاده از پساب 5 منطقه مجاور است افزود: نباید همه آب مورد نیاز این شرکت از آب خالص زاینده‌ رود استفاده شود چرا که یکی از مسائل مهم استان، تأمین آب و به خصوص آب کشاورزی است.

وی با اشاره به کسری 80 درصدی بارش در استان، از مردم خواست برنامه‌های مدون و مشخص برای صرفه‌جویی آب داشته باشند .

خانم مهندس زهرا سعیدی- نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی - در ۲۵امین سالروز افتتاح فولاد مبارکه اظهار داشت: اینکه معیشت بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مردم شریف ایران توسط فولاد مبارکه تامین می‌شود قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم از تمبر یادبود ربع قرن تلاش و سرآمدی و ۱۰ عنوان کتاب تجربیات شرکت فولاد مبارکه در بیست و پنجمین سالروز تاسیس شرکت فولادمبارکه رونمایی شد و تولید نیز در فولاد مبارکه اصفهان از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور کرد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها