تاکید معاون وزیر ورزش برای تعامل بیش از پیش با کمیته ملی المپیک

معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک را معادل وزارت خارجه ورزش دانست و گفت: به همین منظور تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی بیشتر بین این دو نهاد ورزشی مسیر را برای افزایش کسب کرسی‌ها به ویژه در بخش زنان در مجامع بین‌المللی هموارتر کنیم.

تاکید معاون وزیر ورزش برای تعامل بیش از پیش با کمیته ملی المپیک
کد خبر: 154614
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| فریبا محمدیان درباره برپایی مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به اینکه در مجمع حضور نداشتم اما به عنوان کارشناس، برگزاری این را انتخابات بسیار سالم و با‌هیجان توصیف می‌کنم.

وی با قدردانی از تیم قبلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در بر‌پایی انتخابات سالم و به دور از هر گونه حاشیه افزود: در این مجمع جمعی از فرهیختگان ورزش که از نظر من مراجع ورزشی هستند، حضور داشتند که با انتخاب خود ترکیب هیات اجرایی جدید را برگزیدند که این آرا قابل احترام است و وزارت ورزش و جوانان هم به مانند گذشته مسیر تعاملی خود را با این کمیته ادامه می‌دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که بیشتر از گذشته با افزایش سطح تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم در مسیر توسعه ورزش اتفاق‌های خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

چهل و پنجمین مجمع عمومی و یازدهمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک دوشنبه هفته گذشته با رقابت30 نفر از فعالان حوزه ورزش کشور برای احراز پست‌های مختلف هیات اجرایی برگزار شد و 11عضو کرسی هیات اجرایی برگزیده شدند.

بر این اساس «سید‌رضا صالحی‌امیری» به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک، «شاهرخ شهنازی» دبیرکل ،«طاهره طاهریان» نایب‌رییس اول، «فضل‌الله باقرزاده» نایب رییس دوم و «کیکاووس سعیدی» خزانه دار به عنوان اعضای پنج نفره هیات رئیسه و «علیرضا رحیمی» رییس فدراسیون هندبال، «مجید کیهانی» رییس فدراسیون دوومیدانی، «محمد علیپور» رییس فدراسیون انجمن های ورزشی، «علی دادگر» رییس فدراسیون تیراندازی، «سید عبدی افتخاری» رییس فدراسیون اسکی و «مجید شایسته» رییس فدراسیون تنیس به عنوان 6عضو هیات اجرایی ساکنان جدید این کمیته در سئول هستند.

محمدیان گفت: بدون تردید برنامه‌های مشترک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای توسعه ورزش زنان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در دستور‌کار خواهد بود.

وی ادامه داد: از نظر ما کمیته ملی المپیک وزارت خارجه ورزش محسوب می‌شود و تلاش می‌کنیم با هماهنگی بیشتر مسیر را برای افزایش کسب کرسی در مجامع بین‌المللی هموارتر کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدورای کرد که در آینده شرایط خوبی برای ورزش زنان رقم بخورد.

محمدیان درباره کیفی تر کردن ساختار معاونت ورزش زنان گفت: به دنبال تقویت این ساختار هستیم و به همین منظور دفتر جدیدی با نام برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در معاونت اضافه می‌شود.

وی افزود: همچنین با حمایت وزیر ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم تا ساختار ورزش زنان در حوزه استانی تقویت شود.

منبع: ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها