کد خبر: 154810
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

محافل دیپلماتیک بروکسل از تحریم‌های جدید علیه تهران خبر می‌دهند

سیاست‌های جدید اروپا علیه ایران؛ تعدیل ترامپ یا همراهی با او؟

هفته‌نامه اشپیگل به نقل از محافل دیپلماتیک در بروکسل فاش کرد که اتحادیه اروپا در پی تدارک تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران است. این تحریم‌ها پیامی است به تهران و واشنگتن.

سیاست‌های جدید اروپا علیه ایران؛ تعدیل ترامپ یا همراهی با او؟
کد خبر: 154810
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| هفته‌نامه اشپیگل به نقل از محافل دیپلماتیک در بروکسل فاش کرد که اتحادیه اروپا در پی تدارک تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران است. این تحریم‌ها پیامی است به تهران و واشنگتن.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، به نقل از هفته‌نامه اشپیگل، اتحادیه اروپا می‌خواهد با این تحریم‌ها با سیاست‌های به اصطلاح بی‌ثبات‌ساز منطقه به دست جمهوری اسلامی مقابله کند. این هفته نامه مدعی شد ایران از شورشیان حوثی در جنگ یمن و همچنین شبه‌نظامیان حزب‌الله در لبنان حمایت می‌کند و در جنگ سوریه با ارسال کمک‌های نظامی از بشار اسد جانبداری و با هواپیماهای غیر نظامی نیرو به سوریه اعزام می‌کند.

اشپیگل می‌افزاید، آلمان تلاش می‌کند با ترغیب شرکای اروپایی به اعمال تحریم‌های جدید از یک سو برنامه موشکی ایران را هدف گیرند و نشان دهند در قبال سیاست‌های ایران بی‌تفاوت نیستند و از سوی دیگر به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بگویند که انتقاد‌های او را به برجام جدی می‌گیرند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها