کد خبر: 154962
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۰۰:۰۰:۰۰
| |

رئال باید لالیگا را فراموش کند

رئال مادرید باید قهرمانی در لالیگا را فراموش کند و همه تلاشش را برای به پایان بردن فصل با تیمی پرقدرت بگذارد و تلاش کند تا در لیگ قهرمانان موفق باشد.

رئال باید لالیگا را فراموش کند
کد خبر: 154962
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۰۰:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سال ۲۰۱۸ با ناامیدی هرچه تمام‎تر برای تیم فوتبال رئال مادرید آغاز شد و حالا این باشگاه قرار است در سانتیاگو برنابئو به مصاف دپورتیوو لاکرونیا برود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا یک نیم‌فصل زمان دارد تا اوضاع را بهبود بخشیده و خودش را نجات دهد.

تیم زیدان در حالی به استقبال مسابقه امروز می‌‏رود که می‎خواهد امید نه‎چندان زیادش برای رسیدن به بارسلونا را پررنگ‎تر کند. از طرفی او به دنبال این موضوع است که حتی اگر نتوانست به بارسلونا نزدیک شود، فصل را پرقدرت به پایان ببرد و تیمی بسازد که کسی به قدرت او شک نداشته باشد. تیمی که بتواند اگر لیگ را از دست داد در لیگ قهرمانان پیشروی خوبی داشته باشد تا در پایان فصل هواداران ناامید نباشند.

هرچند که رسیدن به بارسلونا برای این تیم تقریبا غیرممکن است، چرا که ۱۹ بازی باقی مانده و بارسلونا باید ۶ بازی را ببازد تا رئال بتواند از این تیم پیش بیفتد. این شرایط باعث می‏‌شود تا دو تیم در امتیازات مساوی شوند. پس به نظر همان‌طور که کروس گفته بود به نظر باید این تیم برای رسیدن به لیگ قهرمانان سال آینده بجنگد.

رئال بازیکنان و ابزار لازم برای دستیابی به موفقیت را دارد، بازیکنان همان بازیکنانی هستند که در فصول گذشته موفقیت‎های زیادی کسب کردند، البته به جز آن‌هایی که نیمکت‌‏نشین بودند و در ابتدای فصل فروخته شدند. همچنین سرمربی این تیم هم همان فرد سابق است و دلیلی ندارد که نتوانند دوباره به اوج بازگردند، البته که باید لالیگا را از دست رفته بدانند.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها