کد خبر: 155070
|
۱۳۹۶/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از پیشنهاد تشکیل کمیته دلجویی از آسیب‌دیده‌های ناآرامی‌های اخیر تا بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران

امروز شورای شهر تهران به شدت تحت تأثیر موضوعات اجتماعی بود، از ماجرای پلاسکو گرفته تا رسیدگی به وضعیت کسانی که در جریان ناآرامی‌های خیابانی اخیر آسیب دیده‌اند.

از پیشنهاد تشکیل کمیته دلجویی از آسیب‌دیده‌های ناآرامی‌های اخیر تا بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران
کد خبر: 155070
|
۱۳۹۶/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| بودجه شهرداری تهران برای سال 97 امروز به صحن شورای شهر رفت. مبلغ بودجه این نهاد 17 هزار و 500 میلیارد تومان تعیین شد، رقمی که 400 میلیارد تومان کمتر از رقم بودجه امسال شهرداری است. از طرفی اعضای شورای شهر از اعمال تغییرات عمده در ردیف‌های بودجه خبر دادند، تغییراتی مانند قطع شدن کمک به مؤسساتی که در حوزه وظایف شهرداری عمل نمی‌کنند و حذف حیاط‌خلوت‌های سازمانی.

امروز در جلسه شورای شهر اشاره‌ای هم به ناآرامی‌های اخیر شد. زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل کارگروهی را برای دلجویی از آسیب‌دیده‌های حوادث اخیر ارائه داد و گفت: « اگرچه باید این اعتراضات را ریشه‌یابی کرد اما باید پاسخی عاجل به مطالبات مردمی داد و نباید اعضای شورا نیز یادشان برود که مخاطب این اعتراضات هستند و باید اقدامی عاجل انجام دهند.»

علی ربیعی درباره آخرین وضعیت پیگیری علت حادثه نفت‌کش سانچی گفت: «قرار است روز دوشنبه جعبه سیاه نفتکش سانچی با حضور نماینده کشور سازنده یعنی سوئد و کشورهای ذی‌نفع از جمله پاناما، بنگلادش، ما و چین این جعبه بازگشایی شود.» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تیمی که قرار است از ایران در این جلسه حاضر شود، گفت:‌ «چهار نفر از سازمان بنادر و شرکت ملی نفتکش به عنوان نماینده در این جلسه حضور خواهند داشت.»

ساخت کشتی مطلا و حضور امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مراسم رونمایی از آن حاشیه‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد. امروز سازنده این کشتی گفت که تمام هزینه ساخت آن را خودش داده و بخش عمده این کشتی از چوب و برنز ساخته شده و در نهایت روی ورقه‌های برنز 150 گرم آب طلا داده شده که هیچ نهاد دولتی هزینه آن را پرداخت نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها