کد خبر: 155089
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

رحیمی مطرح کرد:

آیا پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار می شود؟

عضو مجمع نمایندگان استان تهران بر لزوم توجه ویژه به ساماندهی و تعیین تکلیف گودهای رها شده در مسیر برج و ساختمان های بلند تاکید کرد.

آیا پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار می شود؟
کد خبر: 155089
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی در گفت وگویی ، ساماندهی گودهای رها شده پایتخت را امری ضروری دانست و گفت: برای ارتقای ایمنی زندگی شهروندان و زیبایی بصری شهر نیاز است هر چه سریع تر این گودهای رها شده ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به گودهای رها شده در مسیر برج ها و ساختمان های بلند مانند برج میلاد، افزود: برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی نیاز است هر چه سریع تر وضعیت این گودها توسط معاونت عمرانی شهرداری، کارفرماها و مالکان تعیین تکلیف شده تا آرامش و ایمنی شهروندان تامین شود.

وی در مورد برخی اظهارات مبنی بر اینکه پلاسکو نباید به سرنوشت گود برج میلاد دچار شود، تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد ساخت پلاسکو منعقد شده و به طور قطع جزو پروژه های شهری نمونه در بخش تجاری خواهد بود بنابراین در رابطه با پلاسکو نگرانی وجود ندارد زیرا تجربه قابل توجهی پیش روی تمامی مهندسان و متخصصان امر وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، یادآور شد: برج میلاد مجموعه ای کامل بوده که بخشی از پروژه های آن انجام و بخشی نیز به صورت ناقص باقی مانده است که به طور قطع وقتی این پروژه ها به صورت کامل اجرایی شود وضعیت گود رها شده برج نیز تعیین تکیف خواهد شد.

منبع: خانه ملت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها