کد خبر: 155446
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

موبایل چینی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی می‌شود

یک تولید‌کننده چینی موبایل قصد دارد روز چهارشنبه از نخستین موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده زیر نمایشگر رونمایی کند. این موبایل نمایشگری ۶/۴۳ اینچی دارد.

موبایل چینی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی می‌شود
کد خبر: 155446
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| شرکت چینی Vivo اعلام کرده در ۲۴ ژانویه تلفن هوشمندی مجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده زیر نمایشگر را رونمایی می‌کند.

پیش از این قرار بود پرچمدار اپل یعنی آیفون‌ایکس از این فناوری استفاده کند اما پس از رونمایی مشخص شد به جای این فناوری از اسکن صورت برای احراز هویت در آیفون جدید استفاده شده است.

در هر حال ویوو قبلا اعلام کرده بود این فناوری را با همکاری کوالکام ساخته اما مشخص نکرد آن را برای چه دستگاهی به کار می برد. اما در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی ۲۰۱۸ این شرکت نمونه اولیه موبایل را با فناوری Synaptics رونمایی کرد. به هرحال روز چهارشنبه نسخه اصلی این موبایل را رونمایی خواهد کرد. موبایل مذکور نسخه‌ای از Vivo X۲۰Plus خواهد بود که در سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شد.

به هرحال موبایل مذکور این بار با حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر عرضه می‌شود. طبق اطلاعات تولید کننده این دستگاه نمایشگری ۶.۴۳ اینچی و او ال ای دی دارد. پشت دستگاه دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسل وجود دارد و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز جلوی آن تعبیه شده است. همچنین موبایل مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون ۶۶۰، RAM ۴ گیگابایت و۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره است.

این دستگاه در چین با قیمت۶۲۴ دلار عرضه می‌شود و هنوز مشخص نیست در بازارهای غربی نیز وارد می‌شود یا خیر.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها