کد خبر: 155462
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به بازدید معاون ترامپ از دیوار براق

اراضی فلسطین امروز (سه شنبه) در مخالفت با اقدامات متجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه بیت‌المقدس و در اعتراض به بازدید «مایک پنس» از دیوار براق در این شهر مقدس صحنه اعتصاب سراسری فلسطینیان بود.

اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به بازدید معاون ترامپ از دیوار براق
کد خبر: 155462
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| اراضی فلسطین امروز(سه شنبه) در مخالفت با اقدامات متجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه بیت المقدس و در اعتراض به بازدید «مایک پنس» از دیوار براق در این شهر مقدس صحنه اعتصاب سراسری فلسطینیان بود.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، اعتصاب سراسری مردم فلسطین همزمان با تعلیق جزئی فعالیت های نهادهای وابسته به آژانس کار و امداد ملل متحد(آنروا) در اعتراض به کاهش بودجه این نهادها صورت می گیرد.

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین پیش از این از برگزاری اعتصاب سراسری روز سه شنبه خبر داده بودند. این اعتصاب به هدف ابراز خشم ملت فلسطین و مخالفت کامل با اقدامات رژیم صهیونیستی تحت پوشش آمریکا علیه قدس و طرح ملی فلسطین و در اعتراض به بازدید مایک پنس از میدان براق در قدس اشغالی صورت گرفته است.

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کردند: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و طرح های اشغالگرایانه آن، هدف سلب تاریخ و آینده فلسطین و قضیه عادلانه آنها را بدون در نظر گرفتن قطعانامه های بین المللی دنبال می کند.

این نیروها با انتقاد از نقش ضعیف کشورهای عربی در مقابله با سیاست آمریکا و اسرائیل، بار دیگر بر مخالفت با اعتراف به قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

از سوی دیگر خبرگزاری معای فلسطین گزارش داد: در پی اعتصاب سراسری در مناطق مختلف فلسطین، تمامی مغازه ها بسته شدند و مدارس و دانشگاهها نیز ظهر امروز تعطیل شدند و به اعتصاب پیوستند.

منبع: شفقنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها