فاطمه راکعی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

صحبت‌های دیشب روحانی امیدوارکننده بود/ از روحانی نباید سخنان خیلی ناراحت‌کننده و یا خیلی خوشحال‌کننده انتظار داشت

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه روش آقای روحانی در صحبت ها یک روش آرام و منطقی است گفت: از روحانی نباید سخنان خیلی ناراحت کننده و یا خیلی خوشحال کننده انتظار داشت.

صحبت‌های دیشب روحانی امیدوارکننده بود/ از روحانی نباید سخنان خیلی ناراحت‌کننده و یا خیلی خوشحال‌کننده انتظار داشت
کد خبر: 155471
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین | فاطمه راکعی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته رئیس جمهوری اظهار کرد: این یکی از بهترین مصاحبه های آقای دکتر روحانی بود که دیدم. به خاطر اینکه بعضا شرایط بسیار دشواری را ما گذراندیم و یا در شرایط دشواری قرار داریم. از طرف دیگر ما به عنوان شهروندان این کشور تحت فشار زیادی هستیم و با مسائل متعدد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و طبیعی رو‌به‌روایم.

راکعی تأکید کرد: در این فضایی که وجود دارد همین که رئیس جمهور منتخب با مردم صبحت می کند، خود این اتفاق یک موقعیت خوبی هست.

این فعال سیاسی افزود: اما باید در نظر داشت که کلا روش آقای روحانی در صحبت ها یک روش آرام و منطقی است و نباید از او انتظار سخنان هیجان انگیز و یا حرف هایی که خیلی خوشحال‌کننده و یا خیلی ناراحت‌کننده باشد، داشته باشیم. این روش و منطق ایشان است.

راکعی ادامه داد: از طرف دیگر در گفت وگوی شب گذشته وجود آقای رشیدپور به عنوان یک مجری خوب و مسلط که توانست سوالات مردم را مطرح کند، می توانیم بگوییم باعث افزایش موفقیت مصاحبه شد.

این فعال سیاسی با اشاره به بخش های مختلف سخنان روحانی اظهار کرد: رئیس جمهوری در خلال صحبت‌های خود به شکل غیر مستقیم هم به مسائل سیاسی اشاره کردند و تأکید کردند که همه خواهان آرامش هستیم. اشاره غیر مستقیم یعنی کسانی که به آرامش کشور لطمه می زنند باید پاسخگو باشند.

راکعی تصریح کرد: مردم به قدری فرهیخته هستند که واقعیت و شرایطی را که باعث فشار به مردم است به خوبی درک می کنند و فکر نمی کنند که دولت یا هرکس دیگری بتواند معجزه کند. همه تلاششان را می کنند که انشاءالله از تنش جلوگیری شود. این در حالی است که عده ای از روی نادانی باعث ایجاد شکاف می شوند و این با توجه به موقعیت کشور و منطقه خیلی خطرناک است.

این فعال سیاسی ادامه داد: در کل به نظر من این گفت وگو خیلی به موقع و امیدوار کننده بود. با توجه به اینکه سخنان رئیس جمهوری درباره نرخ ارز و مسائل اقتصادی امیدوار کننده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها