کد خبر: 155524
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

نماینده جنبش حماس در تهران: تشکیلات خودگردان فلسطین هر چه زودتر از چرخه مذاکرات صلح خارج شود

نماینده جنبش حماس در تهران تاکید کرد: با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر آمریکا باید هر چه زودتر جریان تشکیلات خودگردان فلسطینی از چرخه مذاکرات به اصطلاح صلح خارج شود چرا که این مسیر به مقصد نمی‌رسد و برای ملت فلسطین نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

نماینده جنبش حماس در تهران: تشکیلات خودگردان فلسطین هر چه زودتر از چرخه مذاکرات صلح خارج شود
کد خبر: 155524
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| خالد قدومی عصر روز سه شنبه در هشتمین همایش غزه، نماد مقاومت در سخنانی با تاکید بر اینکه راه نابودی رژیم صهیونیستی مقاومت است، خاطرنشان کرد: مقاومت به صورت یک جریان در بین ملت فلسطین در آمده است و حتی می‌توان گفت از مرز فلسطین فراتر رفته و تبدیل به یک نماد شده است.

وی با بیان اینکه آزادگان جهان از جمله ملت ایران نیز همراه مقاومت مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌ها هستند و این نشان دهنده فراگیری جریان مقاومت است، خاطرنشان کرد: چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بشارت دادند که ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را به خود نخواهد دید.

این مقام حماس در تهران با بیان اینکه جریان‌های فلسطینی محکوم به تحقق وحدت و اتمام فرآیند آشتی ملی مبنی بر کرامت و عزت ملت فلسطین و ایستادگی در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر آمریکا در برابر قدس، مسئولان مقاومت و تشکیلات خودگردان باید هر چه زودتر از چرخه مذاکرات خروج کنند چرا که این مسیر به نتیجه و مقصد نمی‌رسد و هیچ عایدی برای ملت فلسطین به همراه نخواهد داشت و از دیگر سو باعث شرم است که کسانی همچنان به دنبال راه‌های جدیدی برای برقراری تماس با صهیونیست‌ها و انجام مذاکرات صلح هستند.

قدومی با بیان اینکه باید سریال یهودی‌سازی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی متوقف شود، افزود: جهان عرب و اسلام برای رسیدن به وحدت نیازمند اقدامات و تلاش‌های مشترک هستند و در این چارچوب ضروری است که موضوع فلسطین در اولویت اول توجه‌شان قرار بگیرد.

این مقام حماس تاکید کرد: تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند دشنه زهرآگینی است که بر پیکر ملت فلسطین و قدس نشسته و باید این روند متوقف شود.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها