کد خبر: 155546
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

شماره دوم ماه‌نامه اقتصادی فرهنگی توپاز منتشر شد

مکثی کوتاه در زمان

دومین شماره مجله اقتصادی توپاز روی دکه روزنامه فروشی‌ها است.

مکثی کوتاه در زمان
کد خبر: 155546
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| موضوع اصلی این شماره مجله توپاز معرفی برند جواهرات و ساعت «هری وینستون» است که اخیرا اقدام به راه‌اندازی نمایندگی خود در ایران کرده است. تاریخچه شرکت و نوآوری‌های آن در صنعت جواهرسازی، کمپین‌های بدیع تبلیغاتی و چگونگی گسترش کسب‌وکار هری وینستون مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهد.

در بخش اقتصادی توپاز که شامل زیربخش‌های بورس، ارز، مسکن، خودرو و طلاست، تحلیلی از کارشناسان بازار پول منتشر شده که نشان می‌دهد روند صعودی ارز و به ویژه دلار تقریبا تا پایان سال ادامه خواهد داشت. تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند صعود شاخص بورس تهران ادامه خواهد داشت.

اکران فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نیز بهانه‌ای شده برای معرفی برند خودرویی نیسان که تامین‌کننده اصلی اتومبیل‌های این قسمت از جنگ ستارگان بوده است.
عمده مطالب بخش سبک زندگی شماره دوم توپاز به معرفی کافه‌های تخصصی اختصاص دارد و گزارشی است از استقبال جوانان از کافه کتاب‌ها، کافه بازی‌ها، کافه فروشگاه‌ها، کافه گالری‌ها و... در این بخش همچنین گزارشی از تلاش تولیدکنندگان معتبر لباس‌های ورزشی برای تولید لباس‌های مناسب برای ورزشکاران زن مسلمان درج شده است. داستان برند «کوکو چنل» و مجموعه مطالبی درباره ماساژ، روان‌شناسی کار و چاقی مطالب بخش سبک زندگی را کامل می‌کند.

در بخش فرهنگ و هنر نیز علاوه بر مطالبی راجع به گردشگری، معرفی فیلم، سریال، تئاتر و کتاب، یک پرونده درباره شخصیت محبوب کودکان دهه‌های پیش یعنی «تن‌تن» تهیه شده است.
سردبیر ماه‌نامه در توضیح دلایل پرداختن به تن تن نوشته است: «آن‌چه از نظر می‌گذرانید ادای احترامی است به هرژه و تن‌تن او که ساعت‌های خوشی را برای چند نسل به ارمغان آورد. کمترین کار هرژه این بود که نسل ما را عاشق یک پرسوناژ پرسش‌گر کرد و این، شایسته احترام است.» در این پرونده نسبتا مفصل مطالبی درباره سبک کار هرژه، تاثیرات فرهنگی تن‌تن و نحوه آشنایی ایرانیان با او و معرفی شخصیت‌های مشهور سری کمیک‌استریپ‌های تن‌تن به چشم می‌خورد.
شماره دوم ماه‌نامه توپاز 144 صفحه دارد و به قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها