عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس

اختلافات و مسائل حاشیه‌ای میان مسئولان مانع تحقق عدالت اجتماعی/مسئولان در میدان عمل برای رفع محرومیت ها و آسیب ها تلاش کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: متاسفانه اختلافات و مسائل حاشیه ای در بین مسئولان سبب شده از تحقق عدالت اجتماعی عقب بمانیم.

اختلافات و مسائل حاشیه‌ای میان مسئولان مانع تحقق عدالت اجتماعی/مسئولان در میدان عمل برای رفع محرومیت ها و آسیب ها تلاش کنند
کد خبر: 157962
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| یحیی کمالی‌پور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «عدالت اجتماعی» یکی از سیاست‌های اصولی نظام است، گفت: طی سال های گذشته رهبر انقلاب به دغدغه های موجود در جامعه مانند آسیب های اجتماعی، فقر، فساد و غیره اشاره داشته و بر لزوم رفع آنها تاکید کرده اند که پرداختن به موضوعات مذکور سبب دستیابی به عدالت اجتماعی می شود.

نماینده جیرفت درمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که متاسفانه اختلافات و مسائل حاشیه ای که بعضا در بین مسئولان نظام وجود داشته سبب شده از موضوع اصلی عقب بمانیم که امروز نیز مجددا نکته مذکور در سخنان رهبر انقلاب وجود داشت.

او ادامه داد: مردم به دلایل مختلف نسبت به وضعیت موجود ابراز نارضایتی کردند که این امر بیانگر کم کاری و در واقع بی توجهی مسئولین به خواسته های آنان بوده است از این رو در شرایط کنون برای ایجاد امیدواری و افزایش اعتماد عمومی مردم باید به سمت تحقق عدالت اجتماعی حرکت کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اذعان کرد که تضاد طبقاتی و فاصله بین مردم افزایش یافته و در مقابل ارتباط مردم با مسئولین کاهش یافته که سبب ایجاد نارضایتی شده است از این رو به نظر می رسد مسئولین و سران قوا باید توجه جدی به فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشند و در میدان عمل نیز تلاش کنند تا جامه عمل به این سخنان پوشیده شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین برطرف کردن آسیب های اجتماعی، رفع محرومیت، اشتغالزایی و غیره از جمله مولفه هایی هستند که اگر به آنها توجه شود حتما به عدالت اجتماعی دست خواهیم یافت.
منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها