کد خبر: 157963
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

فتاح خبر داد:

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی کمیته امداد تا پایان سال

رئیس کمیته امداد با اشاره به سه برابر شدن کمک معیشت مددجویان با همکاری دولت و مجلس تاکید کرد: در صورت تصویب دولت و مجلس و اختصاص اعتبار سه هزار میلیارد تومانی از محل تبصره ۱۴، تمامی نیازمندان پشت نوبتی را حمایت خواهیم کرد.

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی کمیته امداد تا پایان سال
کد خبر: 157963
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد پیروزی نهضت اسلامی را مرهون ایمان و یگانگی مردم دانست و گفت: کمیته امداد امام (ره) بدون تردید یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به اینکه موقعیت کمیته امداد امروز نزد قوای سه گانه و همه دستگاه ها یک موقعیت برتر است، اظهار داشت: امروز گفتمان ما در سطح کشور بازتاب پیدا می‌‌کند و این یک سرمایه اجتماعی است که دلیل آن افزایش سطح اعتماد عمومی نسبت به این نهاد است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: تمامی دستگاه ها در سطح کشور، کمیته امداد را قبول دارند، چراکه به دور از اسراف و تشریفات اداری به دنبال ارائه خدمت به نیازمندان است.

فتاح بر لزوم الگوسازی این نهاد برای سایر دستگاه‌ها تاکید و تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور ما به خاطر مشکلات داخلی و فشارهای خارجی از وضعیت عادی برخوردار نیست گرچه آینده برای همه ما امیدبخش است.

او با اشاره به سه برابر شدن کمک معیشت مددجویان با همکاری دولت و مجلس خاطرنشان کرد: در صورت تصویب دولت و مجلس و اختصاص اعتبار سه هزار میلیارد تومانی از محل تبصره ۱۴، تمامی نیازمندان پشت نوبتی را حمایت خواهیم کرد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد باید به صورت تکریمی اداره شود، ابراز داشت: درآمدهای کمیته امداد محدود است اما می‌‌‌توانیم نامحدود و تکریمی و فراتر از اقدامات عمل کنیم.

فتاح با بیان اینکه تا پایان سال، اعتبارات دولتی کمیته امداد تا میزان ۱۰۰ درصد محقق می‌‌شود، عنوان کرد: تمام تلاش ما تامین مسکن مددجویان است به طوری که اکنون در استان آذربایجان غربی ۴۰۰ دستگاه خانه مددجویی ساخته شده و ساخت چهار هزار مسکن مورد نیاز برای بقیه مددجویان هم با کمک مسئولان، نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌‌های استان به صورت ضربتی در دستورکار قرار دارد.

او با اعلام اینکه هنوز نابسامانی‌هایی در مسیر ارائه خدمات وجود دارد یادآور شد: خدمات کمیته امداد را به صورت الکترونیکی در تمامی حوزه‌ها گسترش خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد پیروزی نهضت اسلامی اضافه کرد: تا پایان سال در بخشی از کمیته امداد سیستم نرم افزاری رونمایی می‌‌‌شود تا آمار عملکرد به روز باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها