نماینده مردم تهران در مجلس:

اگر دوستدار انقلاب هستیم باید به دنبال حل مشکلات کشور باشیم

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران با بیان اینکه در کارنامه چهل ساله انقلاب نمره خوب و نمره بد وجود دارد گفت: اگر دوستدار انقلاب هستیم و می‌خواهیم آن را جلو ببریم باید مشکل ها را بیان کرد و به دنبال حل آن ها باشیم.

اگر دوستدار انقلاب هستیم باید به دنبال حل مشکلات کشور باشیم
کد خبر: 157972
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سهیلا جلودارزاده پنجشنبه شب در میزگردی با عنوان کارنامه انقلاب با حضور محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم، افزود: اگر نمره بد کارنامه 40 ساله انقلاب را نگاه نکنیم، نمی توانیم آن را اصلاح و از دستاوردهای انقلاب پاسداری کرد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام های بسیاری در کشور صورت گرفته و پیشرفت های زیادی انجام شده به طوری که امکانات زیرساختی به دورترین روستاهای کشور رسیده است.

جلودارزاده در ادامه با درود بر زنان منطقه چهارمردان قم که رهبران این انقلاب بودند گفت: امام راحل در آن روزگار آتش و خون برای بیان جایگاه زنان در تحولات اجتماعی از زنان چهارمردان قم به عنوان رهبران انقلاب یاد کردند و این نقش آفرینی بانوان در تمام دوران مبارزه انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و تا امروز نیز برای دفاع از این سرزمین ادامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عدالت، آزادی، آزادگی و خیرخواهی را اصول و حقیقت پایدار در عالم دانست و گفت: جوامعی که به آزادی و آزادگی احترام و عدالت در آن برقرار است چنین جامعه ای پایدار است و به سمت توسعه و تکامل حرکت می کند.

وی با بیان اینکه محدودیت برای حضور بانوان در مسائل اجتماعی از پیش از پیروزی انقلاب آغاز شد خاطر نشان کرد: خانم ها را پشت پرده ها مخفی می کردند و شرایطی در کشور وجود داشت که تنها 20 درصد ظرفیت پزشکی به خانم ها داده شد، از تحصیل دختران در رشته های ریاضی جلوگیری می شد و حتی اگر دستور امام(ره) نبود، عده ای به دنبال ایجاد دیوار بین خانم ها و آقایان در دانشگاه ها بودند.

جلودارزاده اظهار داشت: شرایط امروز به جایی رسید که 64 درصد جمعیت دانشگاهی در اختیار بانوان است و امروز هیچ پدیده ای در جمهوری اسلامی به اندازه تشکل های بانوان قوت و قدرت نگرفته است.

وی با اشاره به ضرورت افزایش کارمندان خانم در کشور گفت: کمترین تخلفات مربوط به خانم های کارمند است.

عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال جنگ بین زن و مرد در جامعه نیستیم افزود: محاسبه مهریه به نرخ روز یکی از اقدام‌های مجلس شورای اسلامی برای احقاق حقوق زنان است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها