سفیر ایران: توافق برجام بیانگر اراده ایران برای تعامل با جهان است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوبلین طی اظهاراتی در مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایرلند گفت:توافق برجام و تعهد به اجرای آن بیانگر اراده ایران به داشتن تعامل با جهان و مخالفت با هر گونه سلاح‌های کشتارجمعی و استقرار عدالت در جهان کنونی است.

سفیر ایران: توافق برجام بیانگر اراده ایران برای تعامل با جهان است
کد خبر: 157985
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| جواد کچوئیان در این مراسم افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور و قدرت موازنه گرمنطقه ای همواره در پی استقرار صلح و امنیت بوده و در همین راستا از هیچ‌گونه تلاشی برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه استراتژیک و حساس خاورمیانه دریغ نداشته است. مقابله با اشکال مختلف تروریسم و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین در سرلوحه اقدامات ما بوده است.

وی همچنین با تشریح دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ، علمی و فناوری کشورمان در طی 39 سال گذشته، در همین رابطه کسب استقلال سیاسی و برقراری نظام مردم‌سالاری دینی را از مهم‌ترین دستاوردها نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

مراسم جشن رسمی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی - پارلمانی؛ اقتصادی - تجاری؛‌ فرهنگی؛ مذهبی؛ علمی - دانشگاهی؛ سفرا و دیپلمات‌های مقیم و برگزیدگان جامعه ایرانی مقیم ایرلند در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوبلین برگزار شد.
مراسم ویژه دیگری در روز شنبه 21 بهمن‌ماه در حسینیه اهل‌البیت (ع) و روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه در مرکز اسلامی الزهراء ( سلام‌الله علیها) شهر دوبلین با حضور مسلمانان مقیم و حامیان انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها