کد خبر: 157988
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

دعوت سخنگوی حزب کارگزاران از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن/ شعارها وحدت‌آفرین باشد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، از دست‌اندرکاران این مراسم خواست که در شعارها به گونه‌ای عمل کنند که باعث ایجاد وحدت بیشتر در بین آحاد جامعه شود.

دعوت سخنگوی حزب کارگزاران از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن/ شعارها وحدت‌آفرین باشد
کد خبر: 157988
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سیدحسین مرعشی با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همه مردم ایران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب افزود: حزب کارگزاران سازندگی از همه مردم و نیروهای اصلاح طلب دعوت می کند در این راهپیمایی شرکت کنند و در این راهپیمایی بر شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکبار دیگر تاکید داشته باشند.

وی ادامه داد: شرایط منطقه ای پر آشوب کنونی، فشارهای رقبای منطقه ای و بین المللی و پاره ای از اشکالات داخلی، بعضا نگرانی ها و ناراحتی هایی در سطح مردم پدید
آورده و در چنین شرایطی ضروری است در کنار هم باشیم و با هم مشکلات را همراه با آحاد ملت حل و نظام سیاسی خود را حفظ و اصلاح کنیمزیرا راه حلی جز این وجود ندارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: امروز یک ائتلافی از محمد بن سلمان، نتانیاهو و ترامپ به همراه گروه های بد ذاتی از جمله منافقان در خارج ایران شکل گرفته و بدنبال مخدوش کردن امنیت ملی کشور هستند، از این رو باید برای دفاع از کشور و دفاع از امنیت و سربلندی ایران در کنار هم باشیم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نماد همگرایی قشرهای مختلف مردم علیرغم همه اختلافات سیاسی است.پ

مرعشی گفت: حزب کارگزاران انتظار دارند که مدیران برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه این نکته را توجه داشته باشند که به شعارهایی پرداخته و موضوعاتی مانند قطعنامه در دستور کار باشد که همه بتوانند از آن حمایت کنند و وحدت آفرین باشد و بتواند مردم را برای مقابله با مشکلات واقعی در داخل و منطقه متحد نگه دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره استعفای محمد علی نجفی شهردار تهران از عضویت در حزب کارگزاران سازندگی نیز گفت: نمی توانیم سخن شهردار را تکذیب کنیم. معمولا در ایران افرادی که مسئولیت می پذیرند از احزاب جدا می شوند. آقای نجفی نیز از عضویت در حزب کارگزاران سازندگی استعفا داده است.

منبع: ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها