سرلشکر جعفری مطرح کرد: مهم‌ترین دستاورد دفاع‌مقدس و تلاش شیعه و سنی برای برقراری امنیت

فرمانده کل سپاه در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد ناامنی مهمترین اهداف دشمن در ایران اسلامی و به خصوص استان سیستان و بلوچستان بود که این 2058 شهید این استان در راه امنیت جان دادند و شیعه و سنی در کنار هم با وحدت در راستای برقراری امنیت تلاش کردند و هم اکنون این استان از امنیت بالایی برخوردار است.

سرلشکر جعفری مطرح کرد: مهم‌ترین دستاورد دفاع‌مقدس و تلاش شیعه و سنی برای برقراری امنیت
کد خبر: 158539
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر محمدعلی جعفری افزود: یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع‌مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای راه امنیت کشور به‌ ویژه شهدای این خطه از ایران را گرامی می‌داریم.

فرمانده کل سپاه با تشکر از برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم این نشست پر برکت باشد و شهدا دست ما را در تحقق هدف‌هایی که همه ما دنبال می‌کنیم، بگیرند.

وی در ادامه با تبریک ورود انقلاب اسلامی به چهلمین سال پیروزی افزود: با وجود همه دشمنی‌ها که همه شاهد آن هستیم، این انقلاب همچنان پویا، زنده و پیش‌رونده در حال جلو رفتن و رسیدن به اهداف خودش در ابعاد بیرونی و داخلی است.

سردار جعفری اضافه کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی حفظ انقلاب است که با همه تلاشی که دشمنان برای متوقف‌کردن آن دارند این انقلاب همچنان پرچمش بلند است و با افتخار مسیرش را ادامه می‌دهد. امروز به حول و قوه الهی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و مردم این استان، امنیت برقرار است.

سردار جعفری گفت:دشمنی دیگرعلیه انقلاب اسلامی که نتوانست پیروز شود،تحمیل جنگ 8 ساله بود.جنگی بزرگ و طولانی که می‌توانست کشور را به نابودی بکشاند که مقاومت مردمی و جانانه همت شهیدان و خانواده‌های آنان مایه سرافرازی و پیروزی شد.

وی یادآور شد:مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی این بود که ملت‌های دیگر به این باور رسیدند که با دست خالی می‌توان برای امنیت، نظام و انقلاب تلاش کرد و این انقلاب اسلامی ایران در منطقه الگو و نمونه است.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها