کوثری: هیچ مورد امنیتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشتیم

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جریان راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن موردی از اخلال در راهپیمایی گزارش شد، گفت: از لحظه‌ای که مردم وارد خیابان شدند تا به خانه بازگشتند هیچ موردی خاصی رخ نداد.

کوثری: هیچ مورد امنیتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشتیم
کد خبر: 158591
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سردار محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان ایران اسلامی بعد از ۳۹ سال هنوز ملت ما را نشناخته‌اند و این نشاندهنده آن است که علیرغم مدعی بودن هیچ شناختی از مسائل و ملت‌ها ندارند.

وی ادامه داد: دشمنان هر چقدر تحریک‌ها و فشارها را افزایش داده و علنی‌تر کنند و بیشتر بی ادبی کنند، ملت ایران حضور خود را در صحنه بیشتر کرده و حمایت خود را از انقلاب و نظام و ولایت نشان می‌دهند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران افزود: حضور گسترده مردم براساس پیش‌بینی که مقام معظم رهبری داشتند، نشان داد که مردم به مراتب از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور بیشتری داشتند.

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که آیا در جریان راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن موردی برای اخلال در راهپیمایی کشف و خنثی شد؟‌ اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته و بسیج هم کمک کرد. از قبل پیش‌بینی خباثت‌ها توسط افراد فریب‌خورده و دشمنان صورت گرفته بود تا کوچکترین مشکلی برای شهروندان پیش نیاید و مردم راحت در راهپیمایی حضور یابند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این مسئله رخ داد و از لحظه‌ای که مردم وارد خیابان شدند تا به خانه بازگشتند هیچ موردی خاصی رخ نداد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها