اخبار جدید از پرونده فعالان محیط زیست بازداشت شده و واکنش سیاسیون به سخنان روحانی در 22 بهمن

آرش کیخسروی وکیل اولیای دم سیدامامی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» اعلام کرد که بر خلاف اظهارات رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، کاووس سیدامامی کالبدشکافی شده است. هنوز علت بازداشت سیدامامی و نحوه بازجویی از او را نمی‌دانیم. باید منتظر بمانند تا ما شکایت خود را ارائه دهیم.

اخبار جدید از پرونده فعالان محیط زیست بازداشت شده و واکنش سیاسیون به سخنان روحانی در 22 بهمن
کد خبر: 158627
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| حجت الاسلام حسین انصاری راد رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ششم در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته که بسیاری از مخلصین، مومنین و غیر مومنین از قطار انقلاب پیاده شدند. عده‌ای طرد و یا منزوی شدند. قرار نبود کسانی که اعتقاد دینی ندارند اخراج شوند.

سیدکاظم اکرمی وزیر آموزش و پرورش دولت میرحسین موسوی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» اظهار کرده که عده‌ای را از قطار انقلاب پیاده کردند. روحانی از نظرات افرادی مثل خاتمی استفاده کند. رئیس‌جمهور از زندانیان سیاسی دعوت کند و نظراتشان را بگیرد. مشکلات مردم فقط اقتصادی نیست.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرده که سرنوشت یارانه بگیران در انتظار تصمیم مجلس است. او تأکید کرده که دولت در زمینه یارانه‌ها جسور نیست.

فرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته که شرایط نامناسب کسب‌وکار موجب حرکت سرمایه‌ها به سمت بازار ارز می‌شود. تلاش نظام‌مند برای بهبود بازار ارز انجام نمی‌شود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها