از خبر وجود دانشجوی بازداشتی تا اصلاحات جدید آموزش‌وپرورش

وزیر علوم امروز از حضور یک دانشجو در بازداشتگاه خبر داد، در حالی که قبلاً از آزادی تمام دانشجویان خبر داده بود.

از خبر وجود دانشجوی بازداشتی تا اصلاحات جدید آموزش‌وپرورش
کد خبر: 158631
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| اگر فکر کرده‌اید فقط آب و هوا قابل پیش بینی است، اشتباه می‌کنید چون راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نشان داده که ترافیک بزرگ راه‌ها هم در روزهای عادی قابل پیش بینی است. امروز رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین معابر تهران خبر داد و اعلام کرد که احتمالاً فردا هم شاهد ترافیک سنگین در معابر پایتخت خواهیم بود. او دلیل این ترافیک را باران صبحگاهی اعلام کرد.

آموزش و پرورش در پی اعمال اصلاحاتی که اخیراً به آنها دست زده، امروز اعلام کرد که دانش آموزان در ایام عید، پیک نوروزی نخواهند داشت بلکه به داستان خوانی و داستان نویسی خواهند پرداخت. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده پیک‌های نوروزی در تثبیت و تعمیق یادگیری چندان نقشی نداشتند گفت: «داستان خوانی و داستان گویی جایگزین پیک‌های نوروزی می‌شود. همچنین ویژگی‌های کتاب مناسب را به استان‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا از معرفی کتب نامناسب خودداری شود.»

در حالی که مدتی پیش وزیر علوم شخصاً اعلام کرده بود که تمام دانشجویانی که بعد از ناآرامی‌های اخیر در بازداشت بودند، آزاد شده‌اند، منصور غلامی امروز گفت: «تقریباً همه دانشجویان بازداشتی آزاد شدند و تنها یک مورد دانشجوی بازداشتی وجود دارد که پیگیر آزادی وی هستیم. طی روزهای گذشته دو نفر از دانشجویان دانشگاه تهران بازداشت بودند که این دو دانشجو نیز آزاد شدند.»

امروز کلیات بخش هزینه‌ای بودجه شهرداری تهران، برای سال آینده تصویب شد. با وجود اینکه اعضای شورای شهر حین این تصمیم حرفی درباره ردیف‌های پرابهام در این بخش از بودجه نزدند اما وعده دادند که شفافیت را در اولویت کارهایشان قرار می‌دهند. محمد سالاری گفت: «اگر مشخص باشد که شهرداری در چه زمینه‌هایی هزینه می‌کند، مردم درباره این هزینه کردها از مسئولان سؤال می‌پرسند و آنها هم چاره‌ای جز پاسخگویی نخواهند داشت.»

خبرها می گویند که آنفلوانزای حاد پرندگان در نقاطی از کشور دیده شده است، از جمله در اطراف خلیج فارس. امروز رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به دیده شدن این بیماری در برخی نقاط دیده شده مردم باید مراقب باشند. احتمال انتقال ویروس آنفلوآنزای پرندگان «H5N6» به انسان بسیار ناچیز است، اما همچنان لازم است که مردم از تماس و شکار پرندگان وحشی خودداری کنند و این موضوع را جدی بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها