کد خبر: 158722
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت:

مشکلی در تامین اقلام شب عید نداریم/ هماهنگی دستگاه‌ها برای عبور از بازار شب عید

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه محصولات و خدمات مورد نیاز مردم ارائه شده که این نشان از تصویر کاملا امیدبخش از ماه‌های آینده است.

مشکلی در تامین اقلام شب عید نداریم/ هماهنگی دستگاه‌ها برای عبور از بازار شب عید
کد خبر: 158722
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص تامین اقلام مورد نیاز برای بازار شب عید گفت: برنامه محصولات مورد نیاز مردم اعم از میوه و مرکبات و سایر دیگر ارائه شده که این نشان از تصویر کاملا امید بخش از ماه های آینده است.

وی افزود:در حوزه نیازهای گردشگری و هتل ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کمیته لازم را تشکیل داده تا هماهنگی لازم در نقاط مسافرپذیر صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در وزارت راه و شهرسازی هماهنگی های لازم برای حمل و نقل جاده ای، زمینی و هوایی صورت گرفته و برنامه ریزی های گسترده ای برای ایام پایان سال انجام شده تا با کمترین دغدغه ایام تعطیلات سپری شود.

شریعتمداری عنوان کرد: سازمان های نظارتی که تحت نظر ستاد عمل می کنند برای حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکنندگان در طول این دوره نظارت های خود را دقیق تر و سریع تر خواهند کرد و تیم های مشترکی برای نظارت تشکیل خواهند شد.

وی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در استان ها در مراکز از پیش تعیین شده و با همکاری اتاق اصناف اقدام به ایجاد نمایشگاه های بهاره کرده اند تا در این مراکز خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهند.

منبع: میزان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها