دی‎ماریا: برای بازی در بارسا مشکلی ندارم

آنخل دی‎ماریا بازیکن سابق رئال مادرید اعلام کرد با بازی کردن در بارسلونا مشکلی ندارد و داستانش با رئال مادرید مدت‎هاست که تمام شده است.

دی‎ماریا: برای بازی در بارسا مشکلی ندارم
کد خبر: 158741
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| در حالی که برخی بازیکنان برای بازی کردن برای تیمی که قبلا رقیبشان بوده مشکل دارند، آنخل‎دی ماریا اعلام کرده مشکلی برای بازی در تیم فوتبال بارسلونا ندارد.

دی ماریا که در گذشته لباس رئال مادرید را به تن داشته است و حالا عضو تیم پاری‌سن ژرمن است، مدعی شده تنها تیمی که همیشه پیشنهاد بازی کردن در آن را رد می‎کند نیول اولدبویز آرژانتین است. تیمی که همسایه اولین باشگاه او، روساریو است.

دی‎ماریا به سوفوت گفت: رابطه من با رئال مادرید تمام شده است. چرخه من با آن‌ها مدت‌ها قبل تمام شده است. صادقانه بگویم، برای بازی کردن در بارسلونا هیچ مشکلی ندارم.

رئال پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم ملی آرژانتین نامه‎ای فرستاده بود و هشدار داده بود که دی‎ماریا در این بازی‌ها مصدوم نشود. بازیکن آرژانتینی اما وقتی خبرنگاری این موضوع را قبل از بازی پاری‌سن ژرمن با رئال مطرح کرد، گفت: نیازی به یادآوری این نامه نیست تا برای بازی کردن مقابل رئال انگیزه داشته باشم، همیشه برای بازی مقابل رئال با انگیزه هستم.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها