جام جهانی فرنگی قرعه‌کشی نشد؛

اقدام عجیب اتحادیه جهانی کشتی علیه ایران!

اتحادیه جهانی کشتی در تقابلی آشکار با کشتی ایران و بر خلاف اعلام قبلی خود، قرعه‌کشی جام جهانی کشتی فرنگی را انجام نداد تا مهر تاییدی بر نفوذ روس‌ها بر تصمیمات کلان این رشته بزند.

اقدام عجیب اتحادیه جهانی کشتی علیه ایران!
کد خبر: 158745
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی آیواسیتی آمریکا برگزار خواهد شد که بر اساس این قرعه‌کشی، تیم ملی کشورمان در گروه اول این مسابقات با تیم‌های آمریکا، گرجستان و ژاپن هم‌گروه شد. در گروه دوم نیز تیم‌های روسیه، آذربایجان، کوبا و قزاقستان به رقابت خواهند پرداخت.

در کنار این قرعه‌کشی مراسم گروه‌بندی جام جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد، اما در حالی که قرار است کشورمان فروردین‌ماه و به فاصله چند روز از جام جهانی آزاد، میزبان جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز باشد، در کمال تعجب خبری از قرعه‌کشی این رقابت‌ها نبود. گویا اتحادیه جهانی کشتی حتی نامه ارسالی به کشورها در خصوص این مسابقات را نیز نادیده گرفته و در عمل با تعویق ۷ ماهه جام جهانی کشتی فرنگی، باز هم طبق نظر و خواسته روس‌ها عمل کرده است.

اتحادیه جهانی کشتی با فشار روس‌ها خواستار تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی به دلیل تقارن با رقابت‌های قهرمانی اروپا و عدم امکان حضور کشورهای اروپایی و همچنین برگزاری جام جهانی در آذرماه شد، اما فدراسیون کشتی ایران به شدت با این درخواست و زمان پیشنهادی مخالفت کرد.

به این ترتیب در صورتی که اتحادیه جهانی همچنان بر نظر خود مبنی بر برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آذرماه تاکید کند، کشتی ایران نیز قطعا در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا شرکت نخواهد کرد. موضوعی که بطور رسمی تا چند روز آینده مشخص می شود.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها