سخنگوی سپاه: امنیت دفاعی و نظامی کشور بخشی از ماموریت ذاتی سپاه است

سخنگوی سپاه امنیت دفاعی و نظامی را بخشی از ماموریت ذاتی این نهاد دانست و تاکید کرد: اقتدار علمی، فنی و تکنولوژیک در دستور کار جاری سپاه است.

سخنگوی سپاه: امنیت دفاعی و نظامی کشور بخشی از ماموریت ذاتی سپاه است
کد خبر: 158800
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار کرد: از بهترین اقداماتی که به موازات اقدامات میدانی و عملیاتی در حوزه های گوناگون در دستور کارسپاه پاسداران بوده ، افزایش قدرت فنی و تکنولوژیکی خود در حوزه های مختلف است.

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: امروز سپاه صاحب نیروهای دریایی ، هوافضا و زمینی بومی است که قادر هستند طرح های عملیاتی و امکانات دفاعی مورد نیاز را خودشان طراحی و تامین کنند و تقویت و تداوم این روند و روزآمدسازی آن نیازمند نقش پذیری مراکز علمی پشتیبان مانند دانشگاه جامع امام حسین(ع) است.

سردار شریف با بیان اینکه تراز نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) نسبت به نمایشگاه های مشابه در سال های گذشته افزایش داشته بیان کرد: این نمایشگاه عرصه نمایش و عرضه ابتکارات و خلاقیت های جدید در حوزه های مورد نیاز سپاه است و توانمندی های سازمان را علاوه بر حوزه دفاعی و نظامی و نیز حوزه سازندگی،نشان داده و بیانگر این واقعیت است که کشورمان به دانش فنی خوبی دست پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه مهار آب ها، بهره گیری از انرژی خورشیدی و کارهایی که می تواند تولید سرمایه برای کشور کند نیز به سطح خوبی از دانش رسیده ایم.

سردار شریف یادآور شد: انقلاب اسلامی به ملت ایران این وعده را داده که آنها را در تراز ملت های ممتاز دنیا معرفی خواهد کرد و لازمه آن پیشرفت در حوزه های علمی و فنی است که بحمدالله در این راستا تاکنون دستاوردهای قابل توجهی داشته و توانسته ایم از سرمایه انسانی،امکانات و بستر هایی که در اختیارمان است به خوبی بهره ببریم.

مسئول روابط عمومی سپاه اضافه کرد: با برنامه ریزی های دقیق و مستمری که در دانشکده های دانشگاه جامع امام حسین(ع) صورت گرفته، امیدواریم با شرایط جدید و موفقیت ها و نیز امنیت قابل توجهی که کشورمان پیدا کرده شاهد جهش در حوزه های اقتصادی و معیشتی نیز باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت دفاعی و نظامی از کشور، بخشی از ماموریت ذاتی سپاه است و امیدواریم با عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بتوانیم از مردم، جغرافیا و گفتمان دینی مان به خوبی حفاظت کنیم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها