کد خبر: 159467
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

تذکری در مجلس خطاب به رئیس کمیته امداد امام (ره)

بهروز بنیادی: اژدهای هفت سر پول‌پاشی در کمیته امداد است/ نماینده قم: زحمات کمیته امداد را زیر سوال نبرید

یکی از تذکرات امروز مجلس هم خطاب به رئیس کمیته امداد امام (ره)درباره هشدارش نسبت به افزایش فقر در کشور بود.

بهروز بنیادی: اژدهای هفت سر پول‌پاشی در کمیته امداد است/ نماینده قم: زحمات کمیته امداد را زیر سوال نبرید
کد خبر: 159467
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| بهروز بنیادی نماینده کاشمر در مجلس در تذکری به پرویز فتاح گفت: شما به‌عنوان یک مدیر انقلابی اخیراً فرمودید، فقرا در حال افزایش هستند. من به شما عرض می‌کنم وقتی مدیران شما در شهرهای کوچک حقوق بالای ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند؛ وقتی اضافه‌کار کامل می‌گیرند؛ وقتی فساد اقتصادی و اخلاقی در کمیته امداد بیداد می‌کند؛ وقتی کمک به خانواده‌های بد سرپرست را منوط به ارائه طلاق‌نامه می‌کنید و حاضر نیستید ۶ ماه تا یک سال آن‌ها را حمایت کنید؛ وقتی به بهانه‌های مختلف مستمری مددجویان را قطع می‌کنید باید فقرا زیاد شوند.

به گزارش «اعتمادآنلاین» ، این نماینده اصلاح‌طلب مجلس بابیان اینکه اژدهای هفت‌سر پول‌پاشی در کمیته امداد است، افزود: ببینید وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که نمایندگان تصویب می‌کنند، به چه کسانی داده‌شده، چند درصد آن‌ها مددجوی واقعی بودند. بنیادی خطاب به فتاح تأکید کرد: آقای فتاح بیشتر مراقبت کنید از این مجموعه‌ای که امام (ره) و رهبری برای آن رسالت بزرگی را ترسیم کردند.

بعدازآن احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس که امروز از نمایندگان حاشیه‌ساز بود و در پی تذکری به محمود صادقی هم تاخت، در قسمتی از تذکر خود خطاب به بنیادی گفت: هر سه قوه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و نباید تلاش‌های سایر نهادهای حاکمیتی را تضعیف کرد؛ برخی از همکاران امروز در اظهاراتی زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) را زیر سؤال برده و این موضوع خوشایند نیست.

به گزارش «اعتمادآنلاین» ، بر همین اساس بنیادی درخواست بیان ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس را داد و با توجه به اظهارات حمایتی نماینده قم امیرآبادی از کمیته امداد، گفت که ما منکر خدمات کمیته امداد نمی‌شویم اما این کمیته باید بهتر به وظیفه خود عمل کند.

نماینده کاشمر بابیان اینکه تعجب می‌کنم آقای امیرآبادی دایه مهربان‌تر از مادر برای کمیته امداد شدند، خطاب به امیرآبادی گفت: این‌گونه مشخص می‌شود شما وارد روستاها نمی‌شوید. وقتی وارد روستاها بشوید و با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها صحبت کنید و ببینید چه مشکلاتی دارند، متوجه می‌شوید که مشکلات آن‌ها به‌راحتی برطرف می‌شود و باید کار حمایتی انجام شود.

او در ادامه تاکید کرد: مسائلی که گفته شد عین واقعیت است. ما خدمات کمیته امداد را کتمان نمی‌کنیم اما انتظار داریم کمیته امداد بهتر وظیفه خود را انجام دهد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها