کد خبر: 159501
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

رونالدو؛ گلزن‌تر از مسی

رونالدو با وجود اینکه بدترین دوران گلزنی خود را در رئال مادرید سپری می‌کند، آمار بهتری نسبت به رقیب آرژانتینی خود دارد.

رونالدو؛ گلزن‌تر از مسی
کد خبر: 159501
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| مارکا با مقایسه آمار گلزنی کریستیانو رونالدو با لیونل مسی می‌نویسد، اگرچه رونالدو از زمان پیوستن به رئال مادرید، از نظر گلزنی بدترین فصل خود را تجربه می‌کند؛ در حقیقت، آمار گلزنی بهتری نسبت به لیونل مسی دارد.

ستاره منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر دوران اوج خود را دوباره به دست آورده و در مسابقه هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا پاریس سن ژرمن را در در لبه تیغ قرار داد.

در طول این فصل، رونالدو ۲۹ مسابقه انجام داده است که در آن ۲۵ گل به ثمر رسانده یعنی به طور متوسط ۰.۸۶ گل در هر بازی زده است.

این آمار بهتر از آمار ستاره بارسلونا، آقای گل فعلی لالیگا ، است. اگر چه باید اعلام کرد که مسی ۹ بازی بیشتر از رقیب خود انجام داده است.

لیونل مسی در ۳۸ مسابقه، در ۲۷ بار دروازه را حریفان را گشوده است، حدودا ۰.۷۱ گل در هر بازی؛ لوئیس سوارز اروگوئه ای ۱۹ گل در ۲۴ بازی (۰.۵۵ در هر بازی) به ثمر رسانده و ایاگو آسپاس ۱۶ گل در ۲۵ بازی (۰.۶۴ در هر بازی) زده است.

گفته می شود رونالدو دیگر هرگز نخواهد توانست به سطح قبلی خود برسد، اما او ثابت کرده است که هنوز هم چارچوب دروازه را خوب می شناسد.

هیچ کس نمی تواند به رکوردهای گلزنی که رونالدو این فصل برجای گذاشته است، برسد. اگر چه اگر ما فقط به بازی‌های لالیگا نگاه کنیم، مسی در جایگاه بالاتر دیده می‌شود.

در لیگ داخلی‌، ستاره آرژانتینی دارای آمار ۰.۸۳ گل در هر بازی است؛ در حالی که آمار رونالدو فقط ۰.۸۱ است. در لیگ قهرمانان اروپا، ستاره پرتغالی لوس بلانکوس فوق العاده بوده است.

در ۷ مسابقه از مسابقات این فصل رونالدو ۱۱ گل به ثمر رسانده است، که میانگین ۱.۵۷ گل در هر مسابقه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها