حاشیه های جلسه علنی امروز مجلس؛

آزادی‌خواه: آقای امیرآبادی زمان خصوصی نگیرید/ محبی‌نیا: قاضی پور بجای من صحبت کند، ببینیم از صحبت کردن سیر می‌شود؟

بررسی لایحه بودجه 97 در مجلس شورای اسلامی حواشی را به دنبال داشت.

آزادی‌خواه: آقای امیرآبادی زمان خصوصی نگیرید/ محبی‌نیا: قاضی پور بجای من صحبت کند، ببینیم از صحبت کردن سیر می‌شود؟
کد خبر: 159524
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی لایحه بودجه 97 در دستور کار نمایندگان قرار داشت، که خالی از حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین ، احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس برای دقایقی با علی لاریجانی گفت و گو می کرد که این موضوع مورد انتقاد یک نماینده قرار گرفت. احد آزادی خواه که در موافقت با بخش هزینه ای بند «ج» سخنرانی می کرد نسبت به عدم توجه لاریجانی اعتراض کرد و با لبخند به امیرآبادی نماینده هم جناحی خود، گفت: آقای امیرآبادی نماینده محترم مردم قم، بگذارید آقای لاریجانی به حرف های ما گوش کنند و زمان خصوصی نگیرید.

در ادامه جلسه، محمد جواد ابطحی نماینده خمین که نسبت به ممانعت لاریجانی از ارائه پیشنهادها و سخنرانی مخالفان و موافقان بندهای بودجه انتقاد داشت به مقابل جایگاه هیات رئیسه رفت و خطاب به علی لاریجانی با صدای بلند انتقاداتی را مطرح می کرد، اما لاریجانی با خنده ای و با جمله «خداوند شما را حفظ کند انشالله» پاسخ او را داد. ابطحی دستهایش را بر هم می کوبید و با همراهی ساداتی نژاد نماینده کاشان و زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات دو همفکر و هم جناح خود به سمت صندلی اش می رفت.

حاشیه دیگر مجلس را نمایندگان آذربایجان رقم زدند، جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب قصد داشت که به عنوان مخالف بند «ب» تبصره 10 صحبت کند که گویا با اصرار نادر قاضی پور نماینده ارومیه وقت خود را به او داد. محبی نیا که ابتدا میکروفنش برای بیان مخالفت روشن شده بود گفت: آقای قاضی پور اصرار دارند صحبت کنند و فضائلشان بیشتر از من است. ببینیم ایشان از صحبت کردن سیر می شوند؟

قاضی پور بی توجه به جمله آخر محبی نیا از او تشکر کرد و ادامه داد: آقای محبی نیا را به عنوان شیر مرد آذربایجان می شناسم و به من محبت دارند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها