کد خبر: 159536
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

امیدواری مورینیو به بازگشت ستاره‌ها برای بازی با سویا

سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد بازیکنان مصدوم ایبن تیم به بازی برابر سویا در لیگ قهرمانان برسند.

امیدواری مورینیو به بازگشت ستاره‌ها برای بازی با سویا
کد خبر: 159536
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| منچستریونایتد باید در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا به میدان برود؛ دیداری که در بازی رفت به میزبانی سویا برگزار خواهد شد.

ژوزه مورینیو درباره بازی با سویا در لیگ قهرمانان اظهار داشت: من به هیچ کدام از بازیکنان خودمان برای بازی با سویا استراحت ندادیم و الان تمام بازیکنان را در دسترس داریم. دو بازیکن جوان ما در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کردند چرا که بازیکنان دیگر را در اختیار نداریم. من فکر می‌کنم مارکوس راشفورد، آنتونیو والنسیا و آندر هررا بتوانند خودشان را برای دیدار چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان آماده کنند. درباره پل پوگبا، فیل جونز و مارکوس روخو نظری ندارم و نمیدانم این دو بازیکن چه زمانی آماده خواهند شد. همچنین این را باید تاکید کنم که زلاتان ایبراهیموویچ و مروان فلاینی قطعا به این دیدار نخواهند رسید و با مصدومیت روبرو هستند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: می‌دانیم که دیدار دشواری را در پیش داریم و بازیکنان مصدوم زیادی هم داریم که آماده نیستند ولی ما از نظر ذهنی و شخصیتی در سطح بالایی هستیم و به همین خاطر من معتقد هستم با روحیه بالایی که داریم، می‌توانیم برابر سویا به موفقیت برسیم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در جام حذفی میزبان تیم سویا خواهد بود. در همین رابطه آقای خاص اضافه کرد: این بازی نیز دشواری خاص خودش را دارد. برایتون به سقوط در جدول رده بندی فکر نمی کند و در جام حذفی نیز به دنبال شکست دادن ما خواهد بود. من امیدوارم در جو اولدترافورد بتوانیم به نیمه نهایی برسیم که در ومبلی بازی‌های خودمان را انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها