کد خبر: 159578
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

تالار شیشه‌ای قرمزپوش ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۵۲.۱۷ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۴۸ واحدی رسید.

تالار شیشه‌ای قرمزپوش ماند
کد خبر: 159578
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۵۱.۲۸ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۳۲۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۴ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شبندر، ومعادن، مبین، پارسان یا روند صعودی و نماد فولاد، فارس، شوینده با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۱۰۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۳۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۵ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.


رشد شاخص کل فرابورس در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش 42.62 واحدی به پله ۹۸ هزار و 238 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 472 میلیون سهم طی 54 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شبندر، کچاد، ومعادن با روند صعودی و نماد فارس، فملی، تاپیکو، خودرو با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 50 واحد رشد به پله یک هزار و 99 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 174 میلیون سهم طی 23 هزار نوبت معاملاتی است.


ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 152.17 واحدی به پله ۹۸ هزار و 148 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 935 میلیون سهم طی 76 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد ومعادن، شبندر با روند صعودی و نماد فارس، تاپیکو، رمپنا، خودرو، فملی با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 80 واحد کاهش به پله یک هزار و 98 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 244 میلیون سهم طی 31 هزار نوبت معاملاتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها