مصطفی قلی‌خسروی:

افزایش 15 درصدی قیمت مسکن در استان تهران/ رهبر: بودجه عمرانی سال 97 صفر است

رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: بر اساس آمارهای بانک مرکزی رشد قیمت مسکن امسال به 15 درصد رسید.

افزایش 15 درصدی قیمت مسکن در استان تهران/ رهبر: بودجه عمرانی سال 97 صفر است
کد خبر: 159974
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی قلی‌خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران در دومین همایش مشارکت در ساخت با بیان اینکه 174 شغل به بازار ساخت و ساز متصل هستند، گفت: باید موانع موجود در مسیر ساخت را برداشت و کار را برای سازندگان تسهیل کرد.

خسروی با بیان اینکه رونق بازار مسکن خوب است، گفت: ما دلمان نمی‌خواهد گرانی در این بازار ایجاد شود، چرا که در ادامه آن رونق در این بازار از بین می‌رود.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه طی بهمن ماه شاهد افزایش معاملات مسکن بودیم، گفت: 20 هزار و 802 قرارداد خرید و فروش در تهران ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خسروی تأکید کرد: در بازار اجاره تعداد قراردادهای ثبت شده 58 هزار و 48 قرارداد بود که نشان می‌دهد در این بازار 29 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه رشد قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده است، گفت: مرکز آ‌مار میزان رشد قیمت مسکن را 15 درصد در استان تهران اعلام کرده و در کشور نیز 9 درصد افزایش قیمت داشته‌ایم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران، تأکید کرد: معاملات مسکن نشان می‌دهد که سال آینده 2 درصد بیشتر از شاخص نرخ تورم قیمت مسکن افزایش می‌یابد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها