کد خبر: 160295
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۴ ۱۳:۰۹:۰۰
| |

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن درصدد ایجاد جنگ نیابتی داخل ایران است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان با دسیسه های مختلف از جمله جریان نفوذی داخل کشور دنبال راه اندازی جنگ نیابتی در ایران هستند.

دشمن درصدد ایجاد جنگ نیابتی داخل ایران است
کد خبر: 160295
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۴ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتماد انلاین| سردار سرلشکر مصطفی ایزدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید سال 96 استان همدان سردار 'سعید قهاری سعید' در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: در وقایع اخیر تهران و همچنین ناآرامی های ماه های گذشته با تحریک شبکه های خارجی عده ای دست به اقدامات نامناسبی زدند.
وی ادامه داد: در ناآرامی های اخیر استان همدان و منطقه تویسرکان، افرادی هدایت شده با لباس های یکدست و هم شکل اقدام به تحرکاتی کردند.
وی تاکید کرد: امروز در جبهه امر به معروف و نهی منکر و مقابله با جریان نفود داخلی اقدام های خوبی شده است با این وجود باید در برابر جنگ نیابتی داخلی هوشیار بود.
سرلشکر ایزدی تاکید کرد: هر چند دشمن دنبال ایجاد بحران برای کشور است با این وجود انقلاب اسلامی در منطقه پیشتاز است.
وی ادامه داد: با بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران می توان به همان هدفی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وعده کردند و خلف شایسته ایشان نیز در تداوم آن حرکت کردند، دست یافت.

در عرصه امنیتی به وضعیت استوار دست یافته ایم
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در عرصه امنیتی به یک وضعیت استوار و پابرجا دست یافته است، گفت: دشمن با حرکات موذیانه در چهار دهه اخیر از جمله راه اندازی جنگ تحمیلی، توطئه منافقان در تهران و مطرح کردن مساله تجزیه طلبی در کردستان دنبال دست یابی به اهداف خود بود اما طبق وعده قرآن مکر آنها به خودشان بازگشت.
سرلشکر ایزدی اضافه کرد: دشمن در عرصه نظامی ناکام ماند بنابراین با استفاده از دیگر بسترها از جمله فضای مجازی و ماهواره ای دنبال توطئه است.
وی ادامه داد: با این وجود رزمندگان اسلامی در تمامی مراحل مطابق با ابزار روز در برابر دشمن ایستادگی کرده و آنها را مقلوب کرده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید کردند و امروز آثار و برکات این وحدت به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایان بود.
وی ادامه داد: امروز ایران در عرصه های مختلف پیشرفت کرده است و پس از سال ها تلاش در مرز دریایی نیز ایران در برابر استکبار صف آرایی می کند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انجام عملیات در منطقه غرب کشور از جمله کردستان بسیار متفاوت از سایر نقاط است، رزمندگان این کشور در کردستان حاضرند شهید شوند ولی به مردم این استان آسیبی وارد نشود و این رفتار برگرفته از روش و منش امام راحل(ره) است.
سرلشکر ایزدی افزود: شهید قهاری سعید و همرزمان او در منطقه کردستان الهی و ارزشی عمل کردند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم این استان حاضر شدند شهید و مجروح شوند.
وی ادامه داد: بسیاری از شهیدان در ارتفاعات کردستان با 9 متر برف حضور یافتند و در جریان دفاع از کشور از ارتفاع سقوط کردند یا در برف و سرما یخ زدند ولی ذره ای از مسیر الهی عقب نشینی نکردند.
معاون ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: شهید سردار سعید قهاری سعید از کسانی است که زندگی، حیات، سلوک و رفتارشان می تواند برای همه ما الگو باشد.
سرلشکر ایزدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی انقلاب جهاد است و منظور از جهاد تنها حضور در صحنه جنگ نیست بلکه در تمامی صحنه ها هر کسی می تواند جهاد کند و ادمه دهنده مسیر شهیدان شود.
وی ادامه داد: همه رفتار و حرکات شهدا برای کسب رضای خداوند سبحان بود و باید بدانیم برگزاری آئین بزرگداشت برای این شهیدان تداوم راه این عزیزان است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم استان همدان نشان دادند در صحنه های مختلف حضور انقلابی دارند و شهدا و سرداران بزرگی را در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.
سرلشکر ایزدی تاکید کرد: راه شهیدان راه ولایت است و آیین بزرگداشت شهیدان وسیله ای برای میثاق با راه و مسیر شهدا است.
آیین بزرگداشت شهید شاخص سال 96 استان همدان سردار 'سعید قهاری سعید' با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار همدان و مردم متدین شهید پرور همدان روز پنجشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار و از کتاب یادداشت های این شهید با عنوان 'یادداشت های سعید' رونمایی شد.
سعید قهاری سعید در سمت فرماندهی لشکر 3 نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا در چهارم اسفند سال 85 در ارومیه ارتفاعات 'جهنم دره' واقع در مرز بین ایران و ترکیه در جریان درگیری با اشرار و گروهک پژاک همراه با 14 تن دیگر از پاسداران لشکر 3 به شهادت رسید.

منبع:ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها