درخواست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای تهران برای پیگیری تخریب سنگ قبر ابراهیم یزدی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خواستار پیگیری قضایی عاملان تخریب سنگ مزار ابراهیم یزدی شد .

درخواست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای تهران برای پیگیری تخریب سنگ قبر ابراهیم یزدی
کد خبر: 160442
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد حق شناس درباره تخریب قبور برخی شخصیت های ملی گفت: عواملی ناشناس اخیرا اقدام به تخریب مزار برخی شخصیت های ملی می کنند که این گونه اقدامات جای تاسف دارد و متناسب با فرهنگ ایرانی و دینی ما نیست .

او با اشاره به تخریب مزار ابراهیم یزدی گفت: دکتر یزدی از شخصیت های ملی و مذهبی کشور ماست که در دوران مبارزات انقلابی در کنار حضرت امام حضور داشتند و مورد وثوق ایشان بودند و تا پایان عمر خود علی رغم انتقادات از دلسوزان ایران بودند حال چطور می‌شود که عده ای ناشناس از سر ناآگاهی و یا عنادورزی اقدام به تخریب مزار ایشان می کنند و آیا این رفتار شایسته فرهنگ ماست؟

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تشکر از اقدام سازمان بهشت زهرا نسبت به تعمیر و مرمت سنگ قبر دکتر ابراهیم یزدی گفت : اقدام به موقع سازمان بهشت زهرا قابل تقدیر است و انتظار می رود موضوع در قالب یک شکایت رسمی از طریق مراجع انتظامی و قضایی پیگیری شود.

حق شناس گفت: با توجه به تکرار چنین اتفاقاتی خواهان پیگیری و شناسایی و مجازات عوامل این نوع پدیده های هنجار شکن از سوی دستگاه‌های مربوطه هستم تا دیگر شاهد چنین رویدادهایی نباشیم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها