واکنش مدیرعامل باشگاه گسترش به پرتاب اوت عجیب آندو

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد به پرتاب اوت عجیب آندرانیک تیموریان واکنش نشان داد و گفت: تعجب‌آور است که داوران اجازه می‌دهند چنین اوت‌هایی پرتاب شود!

واکنش مدیرعامل باشگاه گسترش به پرتاب اوت عجیب آندو
کد خبر: 160510
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال گسترش فولاد روز گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و با سه گل مغلوب این تیم شد.

در جریان این مسابقه و زمانی که گسترش فولاد با دو گل از پیکان عقب بود، داور در یک صحنه پرتاب اوتی را به نفع پیکان اعلام کرد ولی آندرانیک تیموریان هافبک گسترش اقدام به پرتاب اوت و انداختن توپ زیر پای بازیکن حریف کرد. سرنوشت این توپ در نهایت به ثمر رسیدن گل سوم پیکان بود.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: همیشه در دنیا احتمال اینکه پرتاب اوت را به اشتباه به تیم دیگر بدهند زیاد است. این چیز مهمی نیست. این هم از بدشانسی تیموریان بود که آن توپ به گل سوم پیکان تبدیل شد.

وی افزود: تعجیب آور است وقتی توپ به وضوح به نفع یک تیم دیگر بیرون می رود، اجازه می دهند که بازیکن حریف اوت را پرتاب کند! به هر حال این هم جزئی از اشتباهات داوری است و نمی تواند باعث تکرار یک مسابقه شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش یادآور شد: آندو می خواست بازی را سریع‌تر راه بیندازد تا زمان از دست نرود ولی آن توپ به گل تبدیل شد.

نصیرزاده درباره ناکامی های پیاپی باشگاه گسترش هم گفت: از نتایج تیم راضی نیستیم. فکر می کنم هم مشکل بدنسازی داریم و هم تعدادی از بازیکنان مصدوم هستند. ما در بازی های خانگی نتایج خوبی نگرفته ایم و مراتب نارضایتی خود را به کادر فنی اعلام کرده ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که «دلیل کادر فنی برای نتایج ضعیف تیم چیست؟» خاطرنشان کرد: ما روز دوشنبه با کادر فنی جلسه ای در این ارتباط داریم و باید درباره نتایج تیم صحبت کنیم. نکته عجیب اینجاست که ما در بازی های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته ایم ولی در تبریز به نتایج دلخواه نرسیده ایم.

نصیرزاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جریمه بازیکنان و کادر تیم گسترش، گفت: ما تنها باشگاهی هستیم که موقع پیروزی پاداش می دهیم و موقع باخت جریمه نمی کنیم. ولی این به معنای آن نیست که به عملکرد تیم بی توجه هستیم. تمام نتایج را زیر ذره بین می گیریم و حواسمان به تمام مسائل هست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها